سرویس: غیر تولیدی 07:33 - دوشنبه 25 آذر 1398

پوشش امدادی 49 حادثه توسط جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به 127 حادثه دیده طی 49 مأموریت امدادی در هفته گذشته خبر داد .

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر اصفهان، داریوش کریمی با بیان اینکه در این هفته  پوشش امدادی 49 حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است، افزود : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر این استان اقدام به امدادرسانی به 127 حادثه دیده کردند .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال‌احمر استان در بازه زمانی 16 لغایت 22 آذرماه اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 21 حادثه جاده‌ای، 9 حادثه شهری ، 13 مورد خدمات حضوری، 3 حادثه صنعتی و کارگاهی، 2 حادثه برف و کولاک و 1 حادثه ریزش آوار توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شد .

وی در پایان با اشاره به اینکه در طول این مدت 3 مورد عملیات رهاسازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد : 157 نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 56 تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم در ماموریت‌های امدادی یادشده مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.