سرویس: اجتماعی 09:16 - یکشنبه 24 آذر 1398

کشف 20 فقره جیب‌بری از بانوان در اصفهان

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک خانم سارق جیب‌بر که از بانوان در مراکز فروشگاهی، اتوبوس‌های واحد، مترو و کنار عابر بانک‌ها سرقت می‌کرد و کشف 20 فقره سرقت خبرداد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان اظهار داشت: در پی اعلام شکایت چندین شهروند خانم مبنی بر اینکه به شیوه جیب‌بری از آنان سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان افزود: مأموران با انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند یک خانم جیب‌بر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم دستگیر کنند.

وی بیان داشت: خانم دستگیر شده در بازجوئی‌های پلیس به 20 فقره سرقت به شیوه جیب‌بری درمنطقه جنوبی شهر اصفهان اعتراف کرد.

ترکیان با اشاره به تحویل متهمه به مراجع قضائی اظهار داشت: این فرد در مراکز شلوغ مانند فروشگاه‌ها، کنار عابر بانک‌ها، مترو و ایستگاه‌های اتوبوس ، افراد را شناسایی و در یک فرصت مناسب از آنان سرقت می‌کرد که به بانوان محترم توصیه می‌شود از همراه داشتن اسناد مهم و وجوه نقد خودداری کنند، در مراکز شلوغ کیف خود را در سمت راست به گونه‌ای بگیرند که در دید آن‌ها باشد و در صورت برخورد و مشاهده این افراد در فرصت مناسب مشخصات ظاهری سارق را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.