سرویس: اخبار شهرستان 08:40 - شنبه 23 آذر 1398

در یک اقدام فرهنگی از طرف دانش آموزان جرقویه ای؛

دیدار دانش آموزان دبیرستان شهید منصوری حسن آباد با خانواده دانش آموز شهید در روستای مالواجرد

در یک اقدام فرهنگی جالب دانش آموزان دبیرستان شهید منصوری شهر حسن اباد با خانواده دانش آموز شهید امیر ناصر صادقی در روستای مالواجرد دیدار کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ مربی پرورشی آموزشگاه شهید منصوری در این دیدار به دانش آموزان تاکید کرد: رسالت مهم كنوني دانش آموزان در نظام اسلامي جديت در تحصيل علم، حفظ ايمان و دشمن شناسي ذكر كرد و براي تحقق آن همه بايد وظايف خود را انجام دهند..

حسین صادقی تصريح كرد: براي مقابله با توطئه هاي مختلف استكبار جهاني بايد دانش آموزان و بخصوص آينده سازان  هر چه بيشتر در كسب معرفت الهي و فراگيري علم و دانش پيشگام باشند..

صادقی با اشاره به اينكه در برنامه جنگ نرم دشمن جوانان هدف اصلي هستند، اضافه كرد: آنها با نشانه گرفتن اعتقادات و باورهاي جوانان مي خواهند زمينه هاي نفوذ را فراهم كنند تا بدين وسيله اهداف شوم خود را در جامعه اسلامي پياده كنند.

پدر شهید امیر ناصر صادقی با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است گفت: درس گرفتن از آرمان‌های والای شهیدان بزرگترین مکتب تعلیم و تربیت است.

سیف الله صادقی در ادامه افزود: امید است علاوه بر انجام کار تعلیم و تربیت به نسل حال و آینده با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، رهرو راه این بزرگ مردان تاریخ پر افتخار کشور باشیم.

صادقی در ادامه از خصوصیات فرزند شهیدش سخنانی بیان کرد.

شهید امیر ناصر صادقی در روستای مالواجرد چشم به جهان گشود و دوران تحصیلی ابتدایی و راهنمایی را در روستای مالواجرد سپری کرد و دوران دبیرستان را در شهر حسن آباد شروع کرد که مصادف با شروع جنگ تحمیلی بود وی بنابر وظیفه خود در سن 16  سالگی به جبهه های جنگ شتافت و در تاریخ 3/2/65 در فاو به شهادت رسید.

انتهای پیام/صادقی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.