سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:06 - سه شنبه 23 اردیبهشت 1393

فرماندار اصفهان:

وجود معتادان کارتون خواب در پارک‌های اصفهان زیبنده نیست

فرماندار اصفهان گفت: وجود معتادان کارتون خواب در پارک‌ها و اماکن عمومی زیبنده شهر اصفهان نیست و همه دستگاه‌های متولی باید دست به دست هم دهند تا این معضل اجتماعی در شهر ساماندهی شود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل‌الله کفیل در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار کرد: در کنار رویکرد پیشگیرانه رویکردهای درمان و مقابله نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی فرهنگ سازی و آموزش جوانان نسبت به آثار سوء مصرف مواد مخدر را از جمله راهکارهای مبارزه با این بلای خانمان سوز برشمرد و خاطرنشان کرد: بایستی به دور از نگاه احساسی با واقعیت‌ها برخورد کرد و با توجه ویژه به این موضوع، نسبت به الویت بندی جغرافیایی نقاط آسیب دیده و مشخص نمودن جامعه هدف و کنترل تغییرات بدست آمده اقدام و برنامه ریزی نمود.

کفیل با اشاره به فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد، بر نظارت مستمر فعالیت این گونه مراکز تاکید و خواستار استاندارد سازی و فعالیت قانونمند کمپ‌ها شد.

وی با تاکید بر اینکه با جمع‌آوری بانک اطلاعاتی دقیق و جامع می‌توان در ساماندهی معتادین و کمپ‌های ترک اعتیاد موفق‌تر کرد ادامه داد: وجود معتادین کارتون خواب در پارک‌ها و اماکن عمومی زیبنده شهر اصفهان نیست و همه دستگاه‌های متولی باید دست به دست هم دهند تا این معضل اجتماعی در شهر ساماندهی شود.

کفیل با تاکید بر نقش اثر گذار سازمان‌های مردم نهاد در مبارزه با مواد مخدر، خواستار تشکیل و فعالیت این‌گونه سمن‌ها در موضوع مواد مخدر شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.