اصفهان شرق

تقدیر فرمانده حوزه بسیج خواهران و برادران براآن شمالی بابت برگزاری باشکوه یادواره 1000 شهید شرق اصفهان

کدخبر: 189438
1398/09/22 در ساعت 22:36

به گزارش اصفهان شرق، فرمانده حوزه امام موسی کاظم(ع) و حوزه بسیج کوثر، در براآن شمالی، امروز جمعه 22 آذرماه 98 با صدور پیامی با گرامی داشت یاد و خاطره 1000 شهید شرق شهرستان اصفهان از برپایی نمایشگاه لاله های شرق و یادواره شهدا در محیطی معنوی تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا  عند ربهم یرزقون        169 آل عمران

با درود بر روح پر فتوح حضرت امام (ره) و ارواح پاک شهیدان والامقام مخصوصا شهدای گرانقدر شرق شهرستان اصفهان و با عرض سلام به محضر مبارک امام خامنه ای مدظله العالی و شما مردم عزیز که حضور سبزتان در مجلس شهدا که میزبان آن 1000 شهید این دیار ولایتمدار و ایثاگر بود و  باعث تجدید پیمان مجدد با فرهنگ علوی و عاشورایی و آرمان های انقلاب اسلامی بود.

برگزاری سومین یادواره سرداران، فرماندهان و بیش از هزار 1000 شهید شرق شهرستان اصفهان، فرصتی برای انتقال پیام این عزیزان به هزاران مرد و زن و معرفی نقش و جایگاه شرق اصفهان در دوران دفاع مقدس است.

این از افتخارات مردم شرق اصفهان است که با تقدیم بیش از 1000 شهید و بیش از 6 هزار رزمنده جانباز در زمره مناطقی قرار گیرد که باخون، پیمان حمایت از انقلاب و ارزش های نظام مقدس اسلامی ایران و تبیعیت از اوامر ولی فقیه را بسته است.

حضور سراسر شور و نشاط شما عزیزان در این محفل الهی – معنوی زینت بخش اندیشه های ناب و خالص دلیری ها و رشادت های غیورانه و غیرت مندانه ی شهیدان است، شهیدانی که تا ابد نام و یاد پرافتخارشان، بر صفحه ی سپید روزگار و در تاریخ اندیشه ها با عزت و عظمت، ابدی و سرمدی خواهد ماند.

در پایان از زحمات همه عزیزانی که در برگزاری اولین یادواره لاله های شرق ما را کمک و یاری نمودند تقدیر و تشکر می نماییم.

انتهای پیام/