سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:56 - سه شنبه 23 اردیبهشت 1393

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

جریان انقلابی کشور به شخص و گروهی متکی نیست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جریان انقلابی در کشور به شخص و گروهی متکی نیست بلکه با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی پیوند خورده است و در سایه مدیریت جهادی می‌توان، اقتصاد مقاومتی و ارزش‌های انقلابی را تقویت کرد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از فارس ، محسن رضایی شامگاه دوشنبه در مراسم پاسداشت سرهنگ شهید جانباز رضا شاطر رجبی و در جمع مردم و خانواده پدران آسمانی شهرستان نطنز با تبریک میلاد باسعادت حضرت امیر مؤمنان علی (ع) اظهار کرد: جریان انقلابی در کشور به شخص و گروهی متکی نیست بلکه با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی پیوند خورده است و در سایه مدیریت جهادی می‌توان، اقتصاد مقاومتی و ارزش‌های انقلابی را تقویت کرد.

رضایی ادامه داد: در شرایط فعلی و موضوع تحریم باید از فرمول دفاع مقدس و انقلاب که همان حضور جوانان در عرصه‌های مختلف بود استفاده نمود و به جوانان و سرمایه‌های کشور اعتماد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مهم‌ترین خواسته رهبر معظم انقلاب از دولت و مجلس و قوه قضائیه پرداختن به مسئله اقتصاد مقاومتی است، زیرا اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست که به مردم بگوییم تحمل کنند بلکه شکوفا کردن اقتصاد ایران در شرایط تحریم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان نطنز دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که می‌تواند با بهره‌گیری از جوانان تحول عظیم اقتصادی را به وجود آورد.

وی تصریح کرد: نطنز می‌تواند الگوی چشم انداز ایران آینده باشد و بهترین و مستعدترین نیروهایی را در خود دارد که می‌توانند تحول بزرگی را در زمینه کشاورزی و معادن و گردشگری ایجاد نمایند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به موضوع یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: یارانه‌ها اگر درست انجام شود سالی 100 هزار میلیارد تومان به منابع کشور افزوده شود و طی چهار سال عمر دولت این رقم به 400 هزار میلیارد تومان می‌رسد که با این منبع عظیم مالی، هزاران شغل تولید کرد.

رضایی همچنین به مسئله کشاورزی و دامداری کشور پرداخت و گفت: روش‌های به کار گرفته شده در این سیستم مربوط به 50 سال قبل است که بازدهی مناسبی برای کشور ندارد.

وی خام فروشی منابع ملی و معادن کشور را از دیگر مشکلات موجود اقتصادی کشور برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.