اصفهان شرق

جشنواره های آشپزی با قارچ با هدف ترویج تغذیه سالم

کدخبر: 189203
1398/09/20 در ساعت 10:54

به گزارش اصفهان شرق؛ اهمیت وجود برخی مواد مغذی برای بدن به ویژه ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئینها، آن اندازه در تغذیه و سلامت ضروری است که می توان با استفاده از تغذیه مناسب از بروز برخی بیماری ها پیشگیری و باعث شادابی وتندرستی شد.

ار آنجا که قارچ خوراکی یک تغذیه سالم در سلامتی افراد به معنی واقعی به حساب می آید، و قارچ به طور کلی سدیم، چربی، کلسترول و کالری پایینی دارد و اغلب به عنوان یک ماده غذایی عملکردی شناخته می‌شود.

علاوه بر فراهم کردن مواد مغذی اصلی برای بدن، این ماده در پیشگیری از بیماری‌های مزمن به خاطر وجود آنتی اکسیدان‌ها و فیبرهای سالم موثر و پر اهمیت در آشپزی که برای دادن طعم و بافت به غذا استفاده می شوند.لذا یکی از اهداف برگزاری جشنواره های آشپزی با قارچ ترویج این ماده غذایی به عنوان تغذیه سالم و کاربرد متنوع آن درپخت غذا می باشد.

جشنواره آشپزی با قارچ که در اصفهان سیتی سنتر مورخ 6 شهریورماه 98 با حضور 450 نفر شرکت کننده در بخش مسابقه و 3000 نفردر بخش تجلیل از نفرات برتر برگزار گردید، به عنوان یک نقطه شروع در اصفهان و برگزاری چنین جشنواره هایی به صورت منطقه ای در اصفهان از دیگر برنامه های روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان است.

همشهریان عزیز می توانند نظرات و پیشنهادت خود را برای بهبود بخشیدن به برگزاری جشنواره آشپزی با قارچ که باعث نشاط اجتماعی هم است به شماره سامانه 3000483095 پیامک نمایند.

انتهای پیام/