اصفهان شرق

«منطقه پرواز ممنوع» منطقه مورد علاقه کودکان و نوجوانان

کدخبر: 189032
1398/09/16 در ساعت 12:29

به گزارش اصفهان شرق؛ فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع که در حال پشت سر گذاشتن هفته چهارم اکران خود است، همچنان یکی از فیلم‌های پرفروش این روزهای سینمای ایران است و با فروش بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومانی در رده سوم جدول فروش قرار دارد.

پس از گذشت 4 هفته از اکران فیلم منطقه پرواز ممنوع، همچنان استقبال خوبی از این فیلم می‌شود. بر همین اساس انتظار می‌رود این فیلم مدت زمان زیادی روی پرده سینما به نمایش درآید. همچنین این فیلم پیش از اکران خود در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان نیز حضور داشت و با دریافت جایزه پرمخاطب‌ترین فیلم و پروانه زرین بهترین بازیگری توانست توجه‌ها را به سوی خود جلب کند.

منطقه پرواز ممنوع روایت 3  پسر بچه را نقل می‌کنند که با بلندپروازی‌های خاص و کودکانه خود سعی دارند در مسابقه ساخت پهپاد شرکت کرده و رتبه برتر را کسب کنند، اما حضور آنها در این مسابقه تحت تاثیر پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی‌شان قرار می‌گیرد و این 3 پسر بچه وارد ماجراهای هیجان‌انگیزی می‌شوند و موفق می‌شوند یک باند بزرگ جاسوسی را کشف کنند.

این فیلم علاوه‌ بر نمایش ماجراهایی که هر کدام می‌تواند برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان جذاب و هیجان‌انگیز باشد، به این نکته نیز اشاره دارد که نوجوانان ایران با ذهن خلاق و پویای خود توانایی هر کاری را دارند و وجود این نسل و این انگیزه نوجوانانه است که آینده درخشانی را برای کشور رقم خواهد زد.

یکی از بینندگان این فیلم سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه منطقه پرواز ممنوع نگاه ویژه‌ای به نسل نوجوان ایرانی داشته که تا پیش از این کمتر شاهد این رویکرد بودیم، گفت: از این فیلم به خوبی می‌توان نتیجه گرفت که ذهن خلاق نوجوان ایرانی در هر زمینه‌ای می‌تواند کارگشا باشد.

یکی دیگر از بینندگان این فیلم از انتخاب بازیگران مناسب برای هر نقش تمجید کرد و ادامه داد: 3 نوجوانی که به عنوان نقش‌های اصلی این فیلم انتخاب شده بودند به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده بودند و توانستند از عهده این کار دشوار به خوبی برآیند.

اما حضور کودکان و نوجوانانی که بیشتر از والدین خود مشتاق به تماشای فیلم منطقه پرواز ممنوع بودند نیز از نکات جالب توجه اکران این فیلم است. برخی از کودکان حتی تحت تأثیر این فیلم تصمیم گرفتند هواپیما بسازند. عده‌ای از کودکان هم درست از لحظه بعد از پایان فیلم تصمیم گرفتند با درست کردن یک گروه کودکانه، بدخواهانشان را شکست بدهند.

فیلم منطقه پرواز ممنوع این روزها مورد توجه عده زیادی از مردم به خصوص کودکان و نوجوانان است و پیش‌بینی می‌شود این فیلم پس از پایان اکران عمومی، همچنان در سینمای خانگی به فروش خوب خود ادامه دهد.‎

انتهای پیام/تسنیم