اصفهان شرق

رئیس دستگاه قضا مبارزه با فساد را در اولویت قرار داده‌ است

کدخبر: 188822
1398/09/13 در ساعت 15:16

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان اظهار کرد: مهم‌ترین مسأله شهرستان آب بود و مسؤولان چادگان عنوان کردند که این موضوع به دولت مربوط می‌شود چون وزارت نیرو باید اجازه برداشت آب‌های زیرزمینی را صادر کند و اگر بدون مجوز صورت گیرد این جرم است و دستگاه قضا ورود پیدا می‌کند.

وی افزود: مسؤولان عالی‌رتبه شهرستان با تنظیم نامه‌ای درخواست‌های شهرستان را جمع‌بندی کرده تا نسبت به رسیدگی اجرای آن اقدام شود.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: زمین‌های کشاورزی که سند دارند با تعامل بین دستگاه‌ها نسبت به رفع موضوع اراضی ملی آن اقدام شود تا چنانچه ثبت ملی شده است به کشاورزانی که سند دارند واگذار شود.

رحیمی همچنین بیان داشت: رئیس دستگاه قضا مبارزه با فساد را در اولویت قرار داده‌، اگر فساد در جامعه رخنه کند ریشه را می‌سوزاند بنابراین باید جلوی جرم و تخلف گرفته شود.

وی در پایان بیان داشت: تعامل و وحدت در بین مسؤولان در شهرستان می‌تواند خیلی از مشکلات مردم را برطرف کند که انتظار داریم تعامل و همکاری بین مسؤولان اجرایی، نماینده و ائمه جمعه  برقرار شود تا شاهد پیشرفت این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/