سرویس: اخبار شهرستان 12:35 - سه شنبه 12 آذر 1398

به زودی انجام خواهد شد؛

فراهم کردن زمینه گازرسانی به شهر نصرآباد برای احداث جایگاه CNG

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از مجتمع بزرگ دامپروری عشایر جرقویه،مزارع و چاه های کشاورزی که امکان احداث گلخانه در آن ها وجود دارد، کوره های تولید گچ و محل احداث شهرک نساجی و جایگاه CNG بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهندس علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به همراه معاونان و کارشناسان خود، با پیگیری و هماهنگی انجام شده توسط حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، به شهر نصرآباد جرقویه سفری کوتاه داشتند.

حجت الاسلام سالک، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نصرآباد از مجتمع بزرگ دامپروری عشایر جرقویه که عملیات احداث آن آغاز شده، تعدادی از مزارع و چاه های کشاورزی که امکان احداث گلخانه در آن ها وجود دارد، کوره های تولید گچ و محل احداث شهرک نساجی و جایگاه CNG بازدید میدانی به عمل آوردند.

مشکلات موجود و راهکارهای مطلوب برای رفع مشکل گاز رسانی در جلسه ای که در محل شهرداری تشکیل شد، مطرح و مقرر گردید شرکت گاز در مدت دو ماه آینده پیگیری و اقدامات لازم برای احداث ایستگاه گاز و فراهم کردن زمینه گازرسانی به شهر نصرآباد برای احداث جایگاه CNG و همچنین گازرسانی به مجتمع بزرگ دامپروری عشایر، کوره های گچی و مزارع کشاورزی برای احداث گلخانه و همچنین شهرک نساجی و …. انجام دهد.

همچنین برای تأمین اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه، با هماهنگی و مکاتبه حجت الاسلام سالک پیگیری‌های لازم در تهران صورت خواهد گرفت.

** تأکید بر تقویت کانون بانوان شهر نصرآباد

سالک در این جلسه با بیان این که من برای خدمت‌رسانی به مردم محروم این منطقه آمده ام؛ گفت: انتظار می رود مسئولان شرکت گاز نهایت همکاری را با مردم و مسئولان شهر نصرآباد برای رفع مشکلات موجود داشته باشند تا زمینه اشتغال و تولید و خدمت بیشتر به مردم شریف این شهر و این منطقه فراهم شود.

این نماینده مجلس در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته برای احداث بند خاکی نصرآباد؛ تصریح کرد: الحمدلله با پیگیری‌هایی که صورت گرفت و اعتبار تأمین شده، این سد احداث و امیدواریم با بارش‌های نافع و رحمت الهی سد پر آب شود و مردم نصرآباد و جرقویه از آن بهره مند شوند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این سفر همچنین از باغ و کانون بانوان نصرآباد و مدرسه در حال احداث برکت بازدید و بر ضرورت تأمین امکانات مورد نیاز جهت تقویت کانون بانوان شهر نصرآباد تأکید کرد.

انتهای پیام/عرب مختاری

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.