اصفهان شرق

رهبر انقلاب نحوه اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت را تأیید نکردند

کدخبر: 188730
1398/09/11 در ساعت 11:29

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری مراسم نکوداشت آیت‌الله عبدالنبی نمازی اظهار داشت: تشکر می‌کنم از اینکه برای گرامیداشت و قدردانی از فردی قدم بر می‌دارید که در عرصه‌های مختلف مدیریتی فعالیت داشته و ۱۳ سال است در کاشان امامت جمعه را بر عهده دارد، آیت‌الله نمازی، یکی از شخصیت‌هایی است که قبل و بعد از انقلاب برای انقلاب و مردم تلاش کرد و شخصیتی مردمی است.

وی با اشاره به ضرورت معرفی شخصیت آیت‌الله نمازی و دستاوردهای ایشان در عرصه مدیریتی و علمی افزود: بهتر است مراسم گرامیداشت ایشان به جای دانشگاه در مصلی برگزار شود تا همه اقشار به ویژه مردم بتوانند در آن شرکت کنند و با شخصیت آیت‌الله نمازی آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه علما و بزرگان بر گردن همه ما حق دارند، تصریح کرد: همه ما نیاز به راهنمایی علما داریم تا راه را گم نکنیم؛ در همین مسئله اغتشاشات، اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی صحبت نکرده بودند، برخی از متدینین به بی‌راهه می‌رفتند و موضع را  اشتباهی می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب جزئیات اصلاح قیمت سوخت و نحوه اجرای آن را تأیید نکردند، اضافه کرد: اصلاح قیمت سوخت از مدت‌ها قبل مطرح بود و رهبر انقلاب از این موضوع حمایت کردند و نظر کارشناسان را تأیید کردند اما بدون شک چگونگی اجرای طرح غلط بود چراکه دولتمردان با وجود اینکه خود مدعی شفاف‌سازی هستند اما با مردم صادقانه صحبت نکردند و دروغ گفتند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه تشکر از علما بر اساس روایات یک وظیفه شرعی است، عنوان کرد: امام سجاد(علیه‌السلام) می‌فرمایند خداوند در قیامت به شخصی می‌فرماید شکر فلان فرد را انجام داده‌ای؟ آن شخص می‌گوید: من شکر تو را انجام دادم، خداوند می‌فرماید که شکر من را به جای نیاوردی چون شکر او را به جا نیاوردی، همچنین امام سجاد(علیه‌السلام) در بحث حقوق کسی که کار خوب انجام می‌دهد می‌فرماید که حقوق این فرد این است که در مرحله اول شکر او را به جا بیاوری، دوم اینکه میان خود و خدا برای او دعا کنی و سوم اینکه کار خوب او را نشر دهی.

دبیر برگزاری مراسم نکوداشت آیت‌الله نمازی در این دیدار گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان حدود دو سال پیش، پیشنهاد برگزاری مراسم نکوداشت آیت‌الله نمازی را ارائه کرد که ایشان راضی نبودند و شروطی را برای برگزار آن قرار دادند و آن اینکه تجربیات مدیریتی آیت‌الله نمازی به مسئولان منتقل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی گفت: هم‌زمان با ۲۹ آذر سالروز صدور حکم مقام معظم رهبری برای آیت‌الله نمازی به عنوان امام جمعه کاشان، مراسم نکوداشت ایشان در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود، تدوین زندگی‌نامه، چاپ درس‌های آیت‌الله نمازی پیرامون ولایت‌فقیه شامل سخنان ایشان با اساتید دانشگاه کاشان، تدوین و تهیه مستند و مصاحبه با بزرگان، بازنشر برخی از کتب ایشان و برپایی نمایشگاه از جمله برنامه‌هایی است که برای این مراسم در نظر گرفته شده است.