اصفهان شرق

فرماندار اصفهان از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد

کدخبر: 188677
1398/09/10 در ساعت 11:26

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در حاشیه بازدید از محل ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آغاز زمان ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز (10 آذر ماه) آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه 16 آذر ماه به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: داوطلبان از امروز (10 آذر ماه) به مدت 7 روز فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در ساعات اداری جهت نام نویسی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمانداری مراجعه و ثبت نام خود را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند.

سیستانی با تأکید بر اینکه برگزاری انتخابات باید با رعایت مر قانون باشد، عنوان کرد: برگزاری انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی-اجتماعی کشور، تأثیرات شگرفی را در امر اداره کشور و روند امور خواهد گذاشت.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه برگزاری انتخابات مستلزم مجموعه ای از فعالیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، تأکید کرد: با تکیه بر نگاه واقع بینانه به امر انتخابات و خواسته ها و انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید در شکل گیری مجلس شورای اسلامی، باید برنامه ریزی های لازم جهت حرکت مردم در این راستا صورت پذیرد.

سیستانی افزود: فرمانداری اصفهان به عنوان حوزه اصلی نام نویسی داوطلبان ارامنه جنوب ایران و همچنین حوزه فرعی جهت برگزاری انتخابات کلیمیان، آشوریان و زرتشتیان بوده که حوزه اصلی آنها تهران است.