سرویس: اجتماعی 08:02 - دوشنبه 11 آذر 1398

دستگیری 2 سارق و کشف یک میلیارد اموال مسروقه در اصفهان

سرپرست پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگیری 2سارق منزل و مغازه وكشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

 به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پي شكايت تعدادی از شهروندان مبني بر سرقت منزل و مغازه در جنوب شهر اصفهان،بررسي موضوع در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي اصفهان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: كارآگاهان تحقيقات خود را دراين زمينه آغاز و با انجام يك سري اقدامات تخصصی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای منزل شدند و با طرح ریزی در یک عملیات منسجم با هماهنگی قضائی آنها رادستگیر کردند.

اين مقام انتظامي گفت: متهمان در بازجوئی های بعمل آمده به سرقت یک میلیارد ریال اموال از منازل ومغازه های شهروندان در منطقه جنوب شهر اصفهان اعتراف کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند به شهروندان توصیه کرد: از وسائل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و… استفاده کنید، قفل درب ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز کرده به نحوی که خارج از درب قرار نگیرد،از درب های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان استفاده کنید، پنجره های مشرف به کوچه دارای حفاظ و نرده باشند، درب بالکن و پشت بام به قفلهای مطمئن و حفاظ مجهز باشد، در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک که بصورت بی هدف و گاهأ با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می کنند با پلیس 110 تماس بگیرید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.