سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 08:30 - دوشنبه 22 اردیبهشت 1393

قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق:

مصوبات کارگروههای اشتغال شرق اصفهان را به عمل تبدیل کنیم

قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: امیدواریم با توجه به حوزه کارگروه اشتغال داریم بتوانیم مجموعه مصوبات کارگروه را پیگیری کنیم به اجرا وعمل تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: قادری قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در سفر به شرق اصفهان و بازدید از مرکز فنی حرفه ای، کارگاهای کوچک قالی بافی، صنایع دستی و گلخانه ها اظهار داشت: برای بنده توفیقی شد که در خدمت عزیزان و در معیتشان به حوزه شرق اصفهان عزیمت کردم. یکی از اقداماتی که در استان انجام می شد این است که در کارگروه اشتغال استان که تقریبا مجموعه مباحث حوزه مدیریتی و تصمیم گیری اشتغال استان را مدیریت می کند، تصمیمات خوبی گرفته شده است و در سال گذشته بخش قابل توجهی از اعتبارات استان بخاطر موضوعات و مساۀلی بود که به لحاظ کم آبی در حوزه شرق اصفهان ایجاد شده بود.
وی از ایجاد کارگروه اشتغال در شرق اصفهان توسط استاندار خبر داد و گفت: امسال دکتر زرگر پور دستور ویژه ای مبنی بر ایجاد یک کارگروه خاص شرق استان تحت عنوان کارگروه اشتغال شرق استان دادند. امیدواریم که ان شاالله با توجه به این بخشی که در حوزه کارگروه اشتغال داریم بتوانیم مجموعه مصوبات کارگروه را پیگیری کنیم و ان شاالله به اجرا و عمل تبدیل کنیم.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.