سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 03:59 - دوشنبه 22 اردیبهشت 1393

مدیرعامل صندوق مهر رضا(ع) کشور در گفتگو با اصفهان شرق:

طرح تولیدی را در شرق اصفهان با توجه به ظرفیت هایش پیاده سازی می کنیم

مدیرعامل صندوق مهر رضا(ع) کشور گفت: در بازدید از شرق اصفهان ظرفیت های این منطقه را شناسایی می کنیم تا بتوانیم با توجه به این پتانسیل کسب و کارهایی متناسب با جایگزین بخش تولید داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: نورالله زاده مدیرعامل صندوق مهر رضا(ع)کشور با اشاره به بحران خشکسالی و از بین رفتن بخش بزرگی از کسب و کار در منطقه ی شرق اصفهان اظهار داشت:
با توجه به اینکه شهر ورزنه در طول سالهای گذشته با خشکی روبه رو بوده است و عمده ی کسب و کار مردم این منطقه مبنی بر کشاورزی می باشد و مردم با مشکل در این بخش مواجه شده اند، بازدید میدانی از شرق اصفهان داریم تا ظرفیت های موجود در این منطقه را شناسایی کنیم تا بتوانیم با توجه به این پتانسیل کسب و کارهایی متناسب با جایگزین بخش تولید داشته باشیم.

وی هدف گزاری در اجرای طرح های تولیدی در منطقه به صورت خوشه ای را ضروری دانست و خاطر نشان کرد : تصمیم ما بر این می باشد که چند خوشه را طی برنامه ریزی طرح تولیدی هدف گزاری کنیم که طرح ها به صورت پراکنده انجام نشود، با توجه به اینکه مزیت هایی نسبی در منطقه اعم از صنایع دستی و قالی بافی در منطقه وجود دارد می توان در کنار آن فرصت هایی را خلق و طرح چند خوشه ای را سامان دهیم.

DSC04053

مدیرعامل صندوق مهر رضا(ع)کشور به کار گیری افرادی بومی منطقه به عنوان پشتیبان در امر تولید را در اجرای طرح موثر و گفت: ما بر این هستیم که افرادی بومی منطقه را به عنوان پشتیبان مستقر کنیم تا باقی دوستان تولید انبوه را سامان دهند و دغدغه های موجود در امر تولید کاهش یابد. مطمئنا با اجرای دقیق طرح بازار فروش محصولات تولیدی موجود می باشد و در این راه ما به دنبال ساماندهی طرح جهت پیاده سازی هستیم.
وی در پایان کمک به محرومیت زدایی منطقه به واسطه ی کسب و کار مشخص را در طول انجام طرح های تولیدی دانست و تصریح نمود: امید واریم تا حداقل به صورت مشخص شهر ورزنه را به عنوان یکی از اهدافی که در طی 3 تا 4 سال در مرحله ی انجام است قرار دهیم تا بتوان محرومیت زدایی ویژه ای در این منطقه که در منتهی الیه رودخانه زاینده رود است انجام داده و حداقل تا پایان سال این کسب و کار به صورت خوشه ای ساماندهی و تا وجود فرصت و ظرفیت کافی اجرا کنیم.

DSC03952

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.