سرویس: غیر تولیدی 09:17 - شنبه 09 آذر 1398

در ۶ ماهه نخست سال جاری؛

۷۰ هزار مراجعه به مراکز مشاوره استان اصفهان انجام شده است

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: بیش از ۷۰ هزار مراجعه به مراکز مشاوره سطح استان اصفهان در شش ماهه نخست سال ۹۸ انجام گرفته است.

به گزارش اصفهان شرق، مرضیه فرشاد در جمع حامیان بنیاد خانواده کاشان با بیان اینکه در استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ مرکز تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارد، اظهار داشت: در سطح استان ۷۳ موسسه خیریه نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۹۰ درصد مراجعات به موسسات خیریه در قالب پاسخگویی به مطالبات فیزیکی مراجعین است، ابراز داشت: حضور خیرین در همیاری و کمک به سازمان بهزیستی قابل توجه است.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان نقش حمایت خیرین را در ارائه خدمات بهزیستی به مردم غیرقابل انکار دانست و تصریح کرد: حضور این عزیزان در حوزه خانواده می تواند منشا خیرات و برکات فراوانی باشد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ هزار مراجعه به مراکز مشاوره استان اصفهان در شش ماهه نخست سال ۹۸ شده است، بیان داشت: این میزان مراجعه در ۲۵۰ مرکز تحت نظر سازمان بهزیستی انجام شده است.

فرشاد با بیان اینکه مردم اهمیت مشاوره را به خوبی درک کرده اند، افزود: در حال حاضر بعضی از خانواده ها هزینه های مشاوره را در سبد هزینه های خود آورده اند.

وجود ۱۹مرکز مشاوره یا مرکز تخصصی ازدواج در کاشان

وی از وجود ۱۹مرکز مشاوره یا مرکز تخصصی ازدواج در کاشان خبر داد وو اظهار داشت:دو کلینیک مددکاری و چهار گروه همیار هم نسبت به ارائه خدمات به شهروندان کاشانی فعالیت می کنند.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.