سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:55 - یکشنبه 21 اردیبهشت 1393

آرزوی جواد زرینچه قبل از مرگش

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با قلعه‌نویی برای فصل آینده صحبت کردم و می‌خواهم پیش از اینکه از دنیا بروم یک بار مربی استقلال شوم.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از تسنیم، جواد زرینچه در حاشیه همایش علمی و دانش‌افزایی مربیان فوتبال عنوان کرد: باید به مدت 10 سال سیاستی اتخاذ شود و وام‌های خوبی به باشگاه‌ها بدهند تا این باشگاه‌ها بتوانند به دنبال کارهای اقتصادی رفته و بخش آموزش خود را بسازند.

وی با بیان اینکه باشگاه‌ها باید مسائل حرفه‌ای را دنبال کنند، افزود: لیاقت ساختن بهترین استعدادها را داریم و می‌توانیم هم به لحاظ اقتصادی و هم فنی بهترین باشیم.

زرینچه در خصوص حضورش در کادرفنی استقلال برای فصل آینده گفت: خیلی دوست دارم که اگر امیر قلعه‌نویی فصل آینده در استقلال باشد با او کار کنم. من از سایر تیم‌ها پیشنهاد دارم اما سرمایه‌گذار خوبی وجود ندارد که بتوانیم تیم خوبی تشکیل دهیم. اینکه صرفاً جواد زرینچه تیمی تحویل بگیرد فایده‌ای ندارد.

بازیکن پیشین تیم استقلال ادامه داد: نصف عمرم را در استقلال گذراندم و چندین سال برای تیم ملی بازی کردم و دوست دارم مربی استقلال شوم. با قلعه‌نویی برای فصل آینده صحبت کردیم که پیش از اینکه از دنیا بروم یک بار مربی استقلال شوم.

وی درباره هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال عنوان کرد: مهم نیست چه کسانی بیایند بلکه مهم این است افرادی حضور داشته باشند که بتوانند مسائل مالی باشگاه را حل و اسپانسرهای خوبی جذب کنند.

زرینچه در مورد کناره‌گیری علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده استقلالی است و از کنار تیم نمی‌رود او به عنوان یک استقلالی به این تیم کمک می‌کند و شاید روزی دوباره به استقلال بازگردد. ما تنها می‌توانیم از زحمات او تشکر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.