سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:25 - شنبه 20 اردیبهشت 1393

مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد

ظرفیت درونی شهر اصفهان دلیل واگذاری میزبانی همایش دوچرخه‌سواری

مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ظرفیت درونی شهر اصفهان برای برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری مطلوب است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از فارس، محمود صیدانلو بعدازظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی همایش دوچرخه‌سواری که قرار است به مناسبت روز پدر برگزار شود در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان در عمومی کردن ورزش تلاش‌هایی را انجام می‌دهد و روز به روز به جمعیت افرادی‌که ورزش می‌کنند افزوده می‌شود که سلایق مختلفی دارند و تنها نمی‌شود مردم را به پیاده روی تشویق کرد بلکه باید تنوع در رشته‌ها وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه ورزش را فراگیرتر کنیم باید رشته‌هایی همچون دوچرخه‌سواری،اسکیت و بدمینتون را که عمومی‌تر هستند و خانواده‌ها می‌توانند در این رشته ها به فعالیت بپردازند را پویا کنیم، بر همین اساس قصد داریم رشته‌هایی که عمومی‌تر هستند را همچون پیاده روی نهادینه کنیم.

وی پیرامون انتخاب اصفهان به عنوان نخستین میزبان همایش دوچرخه‌سواری گفت: مدیران دو سه استان اعلام آمادگی کردند اما چون اولین تجربه در رشته دوچرخه‌سواری است و پخش زنده تلویزیونی دارد به هر حال استان اصفهان اعلام آمادگی کرد و با توجه به اینکه اصفهان از ظرفیت درونی خوبی برخوردار است ما میزبانی نخستین همایش دوچرخه‌سواری را به استان اصفهان دادیم.

لازم به ذکر است در این جلسه خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، لیموئی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان، نماینده شهرداری، مهدی اسدی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان حضور داشتند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.