سرویس: غیر تولیدی 10:33 - دوشنبه 04 آذر 1398

۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی استان اصفهان افتتاح می‌شود

جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان از افتتاح ۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان خبر داد و گفت: پروژه‌های متفاوتی در راستای محرومیت‌زدایی با عناوین مختلف در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ سیدمهدی طباطبایی، با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی استان اصفهان در هفته بسیج، اظهار داشت: 80 پروژه با عنوان‌های تأمین و احداث منازل محرومان، احداث کارگاه‌های تولیدی اشتغال، لایروبی قنوات، تکمیل مساجد و احداث زمین‌های ورزشی افتتاح می‌شود.

وی افزود: در مکان‌هایی که منازل مسکونی قشر محروم جامعه نیاز به تعمیر، بازسازی یا ساخت دارد، سازمان بسیج سازندگی استان ورود کرده و در راستای محرومیت‌زدایی منطقه تلاش می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه بالغ بر 100 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان در هفته بسیج برپاست، گفت: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه اقدام به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح استان کردند که  هر حوزه یک نمایشگاه دائر کرده است.

وی تصریح کرد: افتتاح کارگاه اشتغال در حاشیه شهرهای استان نیز یکی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی استان اصفهان است که در هفته بسیج صورت می‌گیرد، همچنین کارگاه‌هایی که در منزل فعالیت می‌کنند با برپایی نمایشگاه، محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

طباطبایی ادامه داد: همانند سال‌های گذشته گروه‌های جهادی نیز برای کمک به قشر محروم استان اصفهان راهی مناطق محروم شده‌اند و در آنجا به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

وی با اشاره به پیگیری وام‌های پرداخت شده به افراد واجد شرایط، اظهار داشت: در بحث اشتغال‌زایی وام‌هایی پرداخت شده که در هفته بسیج سرکشی، نظارت و بررسی صحت و سقم فعالیت‌های اقتصادی انجام می‌شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اهدای جهیزیه به نیازمندان در دستور کار است که در صورت تأمین و جذب اعتبار، این موضوع محقق می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.