سرویس: غیر تولیدی 07:29 - دوشنبه 04 آذر 1398

کشف 13 پراید مسروقه طی 24 ساعت گذشته در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در عملیات شب گذشته مأموران این فرماندهی تعداد 10 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو و داخل خودرو دستگیر شدند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا خدادوست اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان طی 24 ساعت گذشته عملیات ویژه‌ای را با هدف دستگیری مجرمان و ارتقاء احساس امنیت و آسایش شهروندان به اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اولویت اصلی پلیس از انجام این‌گونه اقدامات را برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و دستگیری سارقان عنوان کرد و افزود: در عملیات شب گذشته مأموران این فرماندهی  تعداد 10 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو و داخل خودرو دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به 13 فقره سرقت خودرو از نوع پراید اعتراف کردند بیان داشت: در همین رابطه تمامی مال‌باختگان شناسایی و خودروهای مسروقه به آنان بازگردانده شد.

 خدادوست، با بیان اینکه سهل‌انگاری شهروندان در عدم افزایش ضریب ایمنی خودروهای خود باعث به وجود آمدن این گونه سرقت‌ها می‌شود اظهار داشت: به منظور پیشگیری از سرقت خودرو به شهروندان توصیه می‌کنیم  هنگام خروج از پارکینگ، منزل و محل کار خودروی خود را در حالت روشن رها نکنند، از پارک کردن خودرو در نقاط خلوت و تاریک خودداری کرده و وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان و سوئیچ‌مخفی مجهز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.