سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:35 - شنبه 20 اردیبهشت 1393

والورده: من سرمربی بعدی بارسلونا نیستم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو شایعاتی که درباره جدایی وی از باسکی‌ها در پایان فصل برای پیوستن به کاتالان‌ها وجود دارد را تکذیب کرد و گفت از زندگی‌‌اش در سن‌مامس راضی است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از تسنیم، با وجود آنکه شانس قهرمانی بارسلونا برای فتح لالیگا دوباره زنده شده است و این تیم با بردن دو بازی بعدی‌اش در لالیگا می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، هنوز شایعاتی درباره برکناری خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی این تیم شنیده می‌شود و از چند مربی از جمله ارنستو والورده، سرمربی تیم اتلتیک بیلبائو به عنوان جانشین مارتینو نام برده می‌شود.

والورده اما تاکید کرد که هیچ تماسی از سوی مدیران باشگاه بارسلونا با وی صورت نگرفته است، ضمن اینکه او علاقه‌ای به قبول هدایت بارسا ندارد.

والورده که تیمش جایگاه خود را در رده چهارم جدول رده‌بندی لالیگا تثبیت کرده و توانسته سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای بیلبائو کسب کند، گفت: من از سوی بارسلونا هیچ پیشنهادی نداشته‌ام. کسی به من پیشنهاد نداده است، چون همه می‌دانند که من با اتلتیک بیلبائو قرارداد دارم.

سرمربی 50 ساله اتلتیک بیلبائو افزود: تنها در یک صورت امکان دارد که من اتلتیک بیلبائو را ترک کنم و آن در شرایطی است که مسئولان باشگاه از من بخواهند چنین کاری انجام دهم، اتفاقی که بعید می‌دانم رخ دهد. حتی اگر خودم هم چنین تقاضایی کنم آنها قبول نخواهند کرد و قطعاً‌ چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

والورده تصریح کرد: همانطور که می‌بینید هیچ راهی برای جدا شدن من از اتلتیک بیلبائو وجود ندارد. رفتن من به بارسلونا شایعه‌ای بیش نیست که ما هیچ توجهی به آن نداریم و به کار خود ادامه می‌دهیم. فکر نمی‌کنم بعد از این باز هم لزومی برای شفاف‌سازی در مورد این موضوع وجود داشته باشد.

در حال حاضر در میان گزینه‌هایی که از آنها به عنوان کاندیداهای مربیگری بارسلونا یاد می‌شود، لوئیس انریکه، سرمربی تیم سلتاویگو که سابقه بازی در بارسا را هم دارد، بیشترین شانس را دارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.