سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:37 - یکشنبه 03 آذر 1398

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان مطرح کرد:

برخورد جدی باهر نوع گرانفروشی به بهانه اصلاح قیمت بنزین در اصفهان

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت اصفهان گفت: هیچ گونه افزایش قیمت در کالا و خدمات پذیرفتنی نیست و تیم های بازرسی با هرگونه تخلف گران فروشی به بهانه اصلاح قیمت بنزین مقابله می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ ایرج موفق با اعلام اینکه طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور در راستای اصلاح قیمت بنزین تا اطلاع ثانوی هیچ گونه افزایش قیمت در کالا و خدمات در بازار رخ نخواهد داد، اظهار داشت: از تاریخ ۲۴ آبان ماه به دستور استاندار اصفهان هر روز جلسه تنظیم بازار برگزار شد و گروه های بازرسی برای مقابله با افزایش قیمت فعال شدند.

وی افزود: هیچ گونه افزایش قیمت در کالا و خدمات پذیرفتنی نیست و تیم های بازرسی متشکل از بازرسان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی و سازمانهای مربوطه با هرگونه تخلف گران فروشی به بهانه اصلاح قیمت بنزین مقابله خواهند کرد.

تشکیل کارگروه حمل و نقل به مدیریت معاون عمرانی استاندار

رئیس ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با بیان اینکه نظارت کافی بر بازار مرکز استان و ۲۴ شهرستان استان اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: پس از اصلاح قیمت بنزین و مدیریت سوخت بخش هایی پیش بینی نشده بود که به ستاد تنظیم بازار کشور اطلاع داده شد. در همین راستا، بر اساس مصوبه وزارت کشور بخش های پیش بینی نشده اعم از سرویس مدارس، وانت بارها و پیک های موتوری در کارگروه حمل و نقل به مدیریت معاون عمرانی استاندار واگذار شد.

وی مسائل مربوط به حمل و نقل درون شهری و برون شهری را به کارگروه حمل و نقل مرتبط دانست و عنوان کرد: به موازات عدم پذیرش هرگونه افزایش قیمت در کالا و خدمات با اصلاح قیمت بنزین، کمیته های تخصصی برای کالا و خدماتی که افزایش قیمت بنزین بر روی آنها تاثیر مستقیم و غیرمستقیم می گذارد تشکیل شده است تا در کمیته های کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرند و به مرور ساماندهی شوند.

مردم در خرید تعجیل نکنند تا گرانی حاصل نشود

موفق با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی و مواد غذایی در استان اصفهان تامین شده است و جای هیچ گونه نگرانی در کمبود کالاهای اساسی مردم وجود ندارد، سفارش کرد: با توجه به اینکه تعجیل مردم در خرید، تقاضا را بالا می برد و بازار را به سمت گرانی خواهد برد توصیه می شود که مردم در خرید کالا شتاب به خرج ندهند.

وی ادامه داد»مردم مطمئن باشند که به اندازه کافی و وافی کالاهای اساسی در استان اصفهان تامین شده است و هیچ کمبود و کسری وجود ندارد تا بازار بتواند به صورت منطقی ساماندهی و تنظیم شود و مواردی که با اصلاح قیمت بنزین پیش بینی نشده به مرور ساماندهی شود.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.