سرویس: غیر تولیدی 09:45 - پنجشنبه 30 آبان 1398

برقراری آرامش کامل در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:درروزهای اخیر با تلاش دستگاه‌های امنیت ساز عوامل اصلی ناامنی در استان شناسایی و برخورد لازم با آن‌ها صورت گرفته و بحمدالله آرامش کامل در استان اصفهان برقرار شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال اعلام طرح اصلاح مصرف سوخت (بنزین) عده‌ای فرصت‌طلب با سوءاستفاده از اعتراضات مردمی به ایجاد اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال دولتی و خصوصی پرداختند که در همان ساعات اولیه نیرو‌های جان‌برکف پلیس استان در صحنه حاضر شده و مقتدرانه با اخلال گران برخورد کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در روز‌های اخیر با تلاش و مجاهدت همکارانم و همکاری دیگر دستگاه‌های امنیت ساز عوامل اصلی ناامنی در استان شناسایی و برخورد لازم با آن‌ها صورت گرفته و بحمدالله آرامش کامل در استان اصفهان برقرار شده است.

او ضمن تقدیر و تشکر از هوشمندی و بصیرت مردم اصفهان که در همان ساعات اولیه صف خود را از افراد اخلال‌گر جدا کردند اظهار داشت: از مردم عزیز استان می‌خواهم همچنان این روند را ادامه داده و هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات مبنی بر اخلال و بی‌نظمی و تخریب اموال عمومی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

معصوم بیگی، تصریح کرد: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد افراد دستگیرشده از سوی سازمان‌های ضدانقلاب و منافقان پشتیبانی و حمایت شده و با طرح‌ریزی و آمادگی قبلی به دنبال سوءاستفاده از اعتراضات به حق مردم و برهم زدن نظم و امنیت بودند که این بار نیز با جدا شدن مردم از صف آنان و اقتدار پلیس و دیگر دستگاه‌های امنیت ساز، در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم است گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به مردم اطمینان می‌دهیم که مأموران پلیس جان‌برکف آماده حفاظت از امنیت آنان هستند و اجازه نخواهند داد عده‌ای فرصت‌طلب در زندگی مردم اخلال ایجاد کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.