سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:27 - پنجشنبه 30 آبان 1398

سردار رمضان شریف در آستارا:

سرشاخه‌های کلیدی اغتشاشات در ۴ استان کشور دستگیر شدند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرشاخه‌های کلیدی ایجادکننده اغتشاشات در چهار استان کشور دستگیر شده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار رمضان شریف چهارشنبه شب در حاشیه یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان مرزی آستارا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در استان‌های البرز، شیراز، تهران و خوزستان سرشاخه‌های ایجاد کننده ناآرامی و اغتشاشات که با سرویس‌های امنیتی بیگانه در ارتباط بودند، توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه ناآرامی‌ها مهار شده است، افزود: هیجانات رسانه‌های غربی در این ناآرامی‌ها دخیل بود.

سردار شریف با تاکید بر اینکه سلطنت طلب‌ها هزینه‌های اراذل و اوباش را تامین می‌کردند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران همواره بدنبال فرصت برای جبران شکست‌ها و ناکامی‌های خود هستند.

وی، ادامه داد: ملت با استقامت، پایمردی، رشادت و پیشرفت همواره باعث شکست دشمنان شده اند و ما همیشه منتظر رفتار‌های خارج از قواعد مدنی دشمن هستیم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موارد مشابه قضیه اخیر ناآرامی‌ها و اغتشاشات در ۴۰ سال گذشته، تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز دشمنان ما ثابت هستند، هر چند که دیگر قدرت، جایگاه، نفوذ و تشکیلات لازم را ندارند.

سردار شریف با بیان اینکه سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور موفق شدند لیدر‌ها و سرشاخه‌های ناآرامی‌ها با اقتدار دستگیر کنند، گفت: این دستگیری‌ها کمک بزرگی به فروکش کردن اغتشاشات کرد.

وی تصریح کرد: موضع مقام معظم رهبری مردم را آگاه کرد و مردم نیز صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

شریف، ادامه داد: ما با بررسی صحنه پیش آمده اغتشاشات و به هم ریختن امنیت شهر‌ها توسط اراذل و اوباش و غارت اموال مردم، این حرکات را توسط ۳ جریان مشخص مشاهده می‌کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین مورد را جریان وابسته به سلطنت طلبان دانست و افزود: این گروه وابسته به خاندان منحوس پهلوی بوده و به دنبال گرفتن انتقام ویژه از ملت ایران هستند.

منفورترین گروه از سوی ملت ایران اسلامی، سازمان منافقین است

وی با بیان اینکه بخش دوم اغتشاش گران وابسته به سازمان منافقین خلق بودند، تصریح کرد: منافقین روسیاه‌تر از سلطنت طلبان هستند و خوی وحشی گری دارند و ملت ما بخوبی چگونگی تشکیل این گروه را می‌دانند و خیانت‌های آن‌ها در به شهادت رساندن ۱۷ هزار شهید والامقام و خیانت‌های دیگر در جنگ تحمیلی را فراموش نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در نظر سنجی اخیر منفورترین گروه از سوی ملت ایران اسلامی، سازمان منافقین است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آموزش، تجهیز و سازماندهی افراد آشوبگر توسط این سازمان برای توطئه علیه کشور، گفت: این‌ها چه در حوزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و چه در حوزه ایجاد نا امنی فعالیت‌های مشهودی دارند و پشتیبان این‌ها یک جریان اسرائیلی صهونیستی، آمریکایی و کشور‌های حاشیه خلیج فارس از جمله سعودی‌ها و اماراتی‌ها هستند.

سردار شریف با اشاره به سوار شدن دشمنان بر امواج بخشی از نارضایتی مردم گفت: در فتنه سال ۸۸ نمونه آن را شاهد بودیم و در این قضیه افزایش قیمت سوخت که یک روند اصلاح اقتصادی بود، موجب سوء استفاده دشمنان شد.

وی اظهار کرد: در کشور این تصور که با گران شدن بنزین کالا‌های دیگر هم گران می‌شود وجود دارد و باید با اقناع‌سازی این قضیه در رابطه با منافع کشور و حمایت از اقشار ضعیف و برقراری عدالت اجتماعی، جلوی سوءاستفاده گروهک‌های معاند گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.