سرویس: غیر تولیدی 08:41 - چهارشنبه 29 آبان 1398

برگزاری اجتماع مردم اصفهان و نجف آباد در اعتراض به شرارت آشوبگران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مردم اصفهان در اعتراض به اقدامات اشرار در روزهای اخیر راهپیمایی می کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدعلی احمدی با اشاره برگزاری راهپیمایی مردم اصفهان در اعتراض به اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: با توجه به درخواست های مکرر مردم برای اعلام انزجار از اشرار و اغتشاشگرانی که به امنیت کشور و به اموال مردم و بیت المال آسیب رساندند، اجتماع با شکوه مردم اصفهان در حمایت از بیانات اخیر رهبری معظم انقلاب، امنیت و اقتدار میهمن اسلامی برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این اجتماع مردمی صبح روز پنجشنبه 30 آبان ساعت 9:30 صبح در میدان انقلاب اسلامی اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، چهارشنبه 29 آبان ساعت 12:00 صبح تجمع مردم ولایت مدار در میدان امام شهر نجف آباد برگزار خواهد شد.

پس از اجرای طرح جدید دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین، روزهای گذشته اعتراضات مردمی نسبت به این موضوع شروع شد که عده‌ای از اشرار با سوءاستفاده از این نگرانی مردم به ایجاد ناامنی و مزاحمت برای مردم پرداخته و به اموال عمومی و زیرساخت‌های شهری خسارت وارد کردند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.