سرویس: غیر تولیدی 10:33 - پنجشنبه 23 آبان 1398

دهه پنجم انقلاب دهه تثبیت کارآمدی جوانان مؤمن انقلابی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: دهه پنجم انقلاب اسلامی دهه بلوغ نظام اسلامی و تثبیت کارآمدی جوانان مؤمن انقلابی است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الله صفرپور صبح امروز در آغاز رزمایش الی بیت‌المقدس سال 98 ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: خدا را شاکریم امروز مردم کشور ما باگذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی و عبرت‌آموزی از گفتمان‌های دهه گذشته به این باور رسیده است که گفتمان سازش، غرب‌گرا و سرمایه‌ای نمی‌تواند موتور محرک شتابزای پیشرفت کشور باشد و مقدمات تحقق اهداف مرحله‌ای انقلاب را فراهم نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد افزود: آنچه می‌تواند در این نقطه تمام تهدیدات پدید آمده علیه انقلاب را به فرصت و قدرت تبدیل کند عمل به گفتمان و منظومه فکری امامان انقلاب اسلامی و تمرکز بر گفتمان مقاومت و عدم مصلحت‌اندیشی‌های بی‌مورد و محافظه‌کارانه و سازش‌کارانه با ایادی استکبار است.

صفرپور ادامه داد: بسیجیان عصر امام خامنه‌ای شهرستان نجف‌آباد آماده‌اند رزمایش الی بیت‌المقدس را در روزهای 23 و 24 آبان 98 با شعار محوری 40 سال مردم یاری؛ امنیت و خدمت در قالب 7 گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر با 4 هدف محوری برگزار کنند.

وی تأکید کرد: یکی از اهداف این رزمایش لبیک به امام حاضر و اعلام آمادگی و جان‌فشانی برای انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد عنوان کرد: حفظ و انسجام و به‌کارگیری نیروهای سازمان‌یافته مردمی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در راستای اهداف پیش‌بینی‌شده یکی دیگر از اهداف این رزمایش است.

صفرپور در پایان گفت: هدف‌های دیگر این رزمایش ایجاد توانایی و آمادگی‌های لازم دفاعی و امنیتی در بسیجیان سازمان رزم بسیج برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقابله با تهدیدات و ایجاد آمادگی لازم برای کمک به هم‌وطنان و همشهریان در حوادث غیرمترقبه است.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.