سرویس: غیر تولیدی 10:20 - دوشنبه 20 آبان 1398

ابلاغ فرماندار اصفهان تکلیف صندلی خالی شورای شهر را مشخص کرد

با ابلاغ فرمانداری اصفهان، از عضو علی البدل شورای شهر برای حضور در جلسات این شورا دعوت به عمل آمد.

به گزارش اصفهان شرق؛ پس از گذشت حدود 3 ماه از صدور حکم قطعی دادگاه تجدیدنظر در مورد اتهامات یکی از اعضای شورای شهر اصفهان و لغو عضویت این عضو شورا سرانجام تکلیف صندلی خالی شورای شهر مشخص شد.

در حالی که طی ماه‌های گذشته فرماندار اصفهان، رئیس و سخنگوی شورای شهر اصفهان تصمیم نهایی پیرامون حضور عضو علی البدل شورای شهر را منوط به ابلاغ موضوع به دستگاه متبوع خود می‌دانستند و در برخی محافل نیز اختلاف نظر بر سر جایگزینی عضو جدید به جای نفر لغو عضویت شده مطرح بود که امروز نامه فرمانداری اصفهان به شورای شهر کار را برای حضور عضو علی البدل در جلسات شورا تقریباً تمام کرد.

حسین سیستانی فرماندار اصفهان روز گذشته در گفت‌وگو با تسنیم از خبرهایی مبنی بر مشخص شدن تکلیف صندلی خالی شورا شهر خبر داد و جزئیات را به امروز موکول کرد که امروز عضو علی البدل شورای شهر اصفهان خود این خبر را تأیید کرد.

رضا امینی عضو علی البدل شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: امروز نامه‌ای از فرمانداری به بنده تحویل داده شد که ابلاغ رسمی برای حضور در جلسات شورا است.

وی با بیان اینکه این ابلاغ از سوی فرمانداری صادر شده است، گفت: بر اساس قانون رئیس شورای شهر باید هفته آینده در نامه‌ای رسمی و کتبی به کلیه اعضا موضوع را اعلام کرده و آنها دعوت شود و از بنده نیز برای شرکت در جلسات شورا دعوت کند، بنابراین حضور بنده در شورا قطعی شده و از جلسات بعدی در صحن شورا حضور خواهم داشت.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.