سرویس: غیر تولیدی 10:35 - دوشنبه 20 آبان 1398

افزایش ۵ درصدی مصرف گاز طبیعی صنایع استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از افزایش ۵ درصدی مصرف گاز صنایع استان، خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۸ میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۷۶۰ هزار مترمکعب گاز در بخش صنعت مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد رشد داشته است.

به گزارش اصفهان شرق، مصطفی علوی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال در مجموع بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۸۱ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سطح استان مصرف شده است، گفت: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به میزان مصرف گاز خانگی و تجاری درسطح استان، افزود: حجم گاز مصرفی طی شش ماه نخست امسال در این بخش بیش از یک میلیارد و ۱۶۸میلیون و۲۸۲هزار مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰درصد افزایش داشته ایم.

به نقل از شرکت گاز استان اصفهان، علوی مصرف گاز طی شش ماهه نخست امسال در بخش عمومی شامل اماکن مذهبی، آموزشی، ارگان های دولتی و … را بیش از ۶۵ میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه فصل گرم سال از ۱۵ فروردین تا ۱۶ آبان ماه است در این بازه زمانی مصرف گاز طبیعی در بخش صنعت بیشتر می شود.

وی افزود: گاز طبیعی به عنوان انرژی اصلی تامین کننده سوخت صنایع، نقش مهمی در رونق تولید استان دارد و علاوه بر این در کاهش آلودگی محیط زیست نیز بسیار موثر بوده، با این وجود رعایت الگوی مصرف و استفاده از تجهیزات بهینه در تمام صنایع مورد انتظار است.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.