سرویس: اجتماعی 15:15 - شنبه 18 آبان 1398

سقوط مرگبار «پریا» از بالکن خانه پسر جوان/ پای قتل در میان است؟ + جزئیات

خودکشی دختر جوان از بالکن خانه، پسر عاشق پیشه را به دردسر بزرگی انداخت.

به گزارش اصفهلن شرق؛ پسرجوان بعد از سه سال کش و قوس قضایی، از دست داشتن در مرگ مرموز دختر مورد علاقه اش تبرئه شد.

در بررسی‌های پلیسی روشن شد دختر جوان وقتی مهمان این پسر بود خودش را از بالکن خانه به پایین پرتاب کرده و جان سپرده است.

بی گناهی پسر عاشق پیشه در مرگ دختر جوان

سقوط مرگبار
رسیدگی به این پرونده از تابستان سال ۹۵ به دنبال سقوط مرموز یک دختر ۳۲ ساله به نام پریا از بالکن طبقه سوم یک آپارتمان در غرب تهران آغاز شد.

شواهد نشان می‌داد این دختر خودش را از بالکن به پایین پرت کرده و جان سپرده است.

جسد دختر جوان برای رازگشایی از مرگ او و با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به تحقیقات میدانی پرداخت.
در بررسی‌ها روشن شد پریا از چندین سال قبل با یک پسر جوان به نام امیرحسین در رابطه بود و در غیاب پسر مورد علاقه‌اش، خودش را از بالکن خانه او به پایین پرت کرد و جان سپرد.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی علت فوت را خودکشی اعلام کرد پدر پریا از امیر حسین شکایت کرد و وی را در مرگ دخترش مقصر دانست.

این پدر داغدیده به ماموران گفت:دخترم از ۱۰ سال قبل با امیرحسین در رابطه بود، اما امیر حسین حاضر نبود با دخترم ازدواج کند.
آن‌ها بار‌ها با هم درگیر شده بودند و امیرحسین چندین بار دخترم را به شدت کتک زده بود. پریا هربار می‌خواست رابطه‌اش را با او تمام کند امیرحسین با تهدید و کتک کاری دخترم را مجبور می‌کرد تا به رابطه اش با او ادامه دهد.

پدر پریا ادامه داد: یک ماه قبل از مرگ دخترم نیز امیرحسین دخترم را به شدت کتک زده بود. دخترم از امیرحسین ترس داشت و شک ندارم او در مرگ دخترم دست داشته است.

به دنبال اظهارات این مرد با دستور بازپرس امیرحسین به دادسرا فراخوانده شد. پسر جوان درباره مرگ دخترجوان گفت: من به پریا علاقه‌مند بودم، اما شرایط مالی و خانوادگی ام طوری نبود که بتوانم با او ازدواج کنم، ما رابطه خوبی با هم داشتیم و هرگز با هم کتک کاری نکرده بودیم. آخرین بار پریا به خانه ام آمده بود و من در محل کارم بودم که دوستانم با من تماس گرفتند و گفتند پریا دست به خودکشی زده است. هنگامی که دختر مورد علاقه ام خودش را کشت من در خانه نبودم.

به دنبال اظهارات پسر جوان مدرکی علیه وی به دست نیامد و برایش قرار منع تعقیب صادر شد، اما پدر پریا به این قرار اعتراض کرد.

در دادگاه
بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده پدر پریا به قضات گفت:امیرحسین دخترم را از بالکن خانه اش به پایین پرتاب کرده، اما با صحنه سازی قصد داشته است تا از مجازات بگریزد. من برای او تقاضای مجازات دارم.

وقتی امیرحسین به دفاع پرداخت، گفت: من عاشق پریا بودم. پدر پریا ادعا می‌کند من بار‌ها او را کتک زده‌ام، اما این ادعا دروغ است اگر قبلاً دخترش را کتک زده بودم، خودش در دعوا‌های ما دخالت می‌کرد. پریا به افسردگی مبتلا بود و چند بار او را به دکتر برده بودم. او تحت درمان قرار داشت، اما گاهی اوقات حالش به شدت بد می‌شد.

بی گناهی
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و امیرحسین را تبرئه و برایش قرار منع تعقیب صادر کردند، اما پدر پریا بار دیگر به حکم صادر شده اعتراض کرد.

با این اقدام پرونده برای بررسی موشکافانه به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان نیز پس از بررسی مدرک‌های موجود در پرونده حکم بی گناهی پسر عاشق پیشه را تایید کردند.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.