سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 02:07 - شنبه 20 اردیبهشت 1393

خاکسپاری شهدای گمنام در شهر اژیه به تعویق افتاد

شهردار اژیه گفت: با توجه به مناسب نبودن مکان تدفین شهدای گمنام تا مشخص نشدن محلی در خور شان شهدا تشییع شهید گمنام به تعویق افتاد.

به گزارش عقیل قدرتی خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: با توجه به بازگو شدن تدفین شهید گمنام در شهر شهید پرور اژیه و شادی مردم از میزبانی شهید گمنام در تاریخ 13/02/1393در این شهر، درست یک هفته قبل از اجرای مراسم ورق برگشت و شهیدی برای تشییع به شهر نیامد.

در این جهت و مشخص شدن موضوع گفتگویی کوتاه با شهردار این شهر داشتیم.

نظام زاده با اشاره به نبود محل مناسب در جهت تدفین شهدای گمنام در اژیه اظهار داشت: مکانی که برای دفن این شهید والا مقام در نظر گرفته شده بود در پارک کوثراژیه و در بستر رودخانه میباشد که با توجه به اینکه این مکان گودترین مکان شهر است و اداره آب منطقه ای اصفهان نیز اجازه ساخت و ساز در بستر رودخانه را نمیدهد خاکسپاری به تعویق افتاد.

وی از پیگیریها ی مسئولین شهر در این مساله گفت: پیگیری های لازم با مسئولین مربوطه صورت پذیرفته و مکانی را که از طرف ما پیشنهاد شده بند مورد قبول مسئولین تهران واقع نشد ولی مقرر شده کارشناسان از پایتخت به منظور شناسایی مکان مناسب به اژیه سفر کنند تا بتوان مکانی در خور شان شهدا در شهر در نظر گرفته شود ولی هنوز مکان و زمان برای تشییع و خاکسپاری مشخص نیست.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.