سرویس: اخبار شهرستان 15:33 - دوشنبه 13 آبان 1398

فرماندار اصفهان:

رونق تولید زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است

سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما باید زمینه عرضه و معرفی محصولات سالم و ارگانیک به مردم را فراهم ساخته و فرهنگ سازی لازم در این راستا، صورت پذیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه مدیریت بخش میادین میوه و محصولات کشاورزی شهرستان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «سال رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تأکید کرد: ما باید از تولید حمایت کنیم، چراکه رونق تولید زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است.

فرماندار اصفهان افزود: دسترسی آسان تولیدکننده و مصرف کننده به سردخانه های نگهداری در کنار میادین میوه و تره بار، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید اقدامات کارشناسی در این خصوص صورت پذیرد.

وی با تأکید بر اینکه ما باید در جهت سلامت مردم، گام برداریم، گفت: ما باید زمینه عرضه و معرفی محصولات سالم و ارگانیک به مردم را فراهم ساخته و فرهنگ سازی لازم در این راستا، صورت پذیرد.

سیستانی تصریح کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، فضای مناسبی را در میدان مرکزی میوه و تره بار و بازارهای کوثر جهت توزیع و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی ویژه و ارگانیک اختصاص دهد.

فرماندار اصفهان افزود: انشاء ا… با تشکیل جلسات پی در پی و ارائه راهکارها و رفع مشکلات موجود، شاهد پیشرفت بهتر امور و خدمت صادقانه به مردم باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.