سرویس: غیر تولیدی 11:18 - یکشنبه 12 آبان 1398

باغ‌ تالارهای مخل آسایش در اصفهان شناسایی و پلمب شدند

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در ۴۸ ساعت اخیر چندین باغ تالار که با سلب آسایش همسایگان ایجاد ناهنجاری کرده­ بودند شناسایی و با صاحبان آن برخورد جدی صورت گرفت.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مهدی معصوم بیگی، با بیان اینکه مقابله با هرگونه ناهنجاری در سطح شهر وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است اظهار داشت: برخورد قاطع نیروی انتظامی با ناهنجاری­‌های موجود در برخی از باغ­‌تالار­های اطراف شهر در راستای تحقق این وظیفه است.

وی تصریح کرد: تذکر، تعهد نامه کتبی و پلمب از جرایم در نظر گرفته شده برای صاحبان این باغ‌تالارهاست، در 48 ساعت اخیر چندین باغ تالار که با سلب آسایش همسایگان ایجاد ناهنجاری کرده ­بودند شناسایی، پلمب و با صاحبان آن برخورد جدی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بنابراین با وجود نظارت دقیقی که از سوی نیروی انتظامی بر این اماکن انجام می‌شود اما ما از گزارش‌های مردمی نیز استقبال خواهیم کرد، بنابراین مردم عزیز می­‌توانند ما را در این امر یاری رسانند و اطلاعات خود را در این موضوع با ما در میان بگذرانند تا اقدامات لازم به عمل آید.

وی با توصیه به صاحبان این اماکن تصریح کرد: تالار، باغ تالار یا هر مکان دیگری فرقی ندارد و توصیه بنده این است که قوانین باید اجرا شود و شئونات دینی و اسلامی نیز حتماً مدنظر قرار گرفته شود، این نکته نه تنها شامل موجر بلکه شامل مستاجر نیز می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.