سرویس: سیاسی 14:34 - شنبه 11 آبان 1398

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز 13 آبان در اصفهان

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در سطح شهر اصفهان و دیگر شهرستان ها به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ “محمد رضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی این روز پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت هایی را برای تردد خودروها در مسیرهای تعیین شده اعمال می کند .

وی افزود: براین اساس از ساعت 6 صبح روز دوشنبه 13 آبان توقف هر گونه وسیله نقلیه در میدان امام حسین (ع) و خیابان باغ گلدسته در شهر اصفهان ممنوع است و خودروهای پارک شده به پارکینگ منتقل می شوند.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: از ساعت 8 روز 13 آبان ماه تا یک ساعت پس از پایان مراسم راهپیمایی نیز از تردد هرگونه وسیله نقلیه در مسیر منتهی به میدان امام حسین(ع) از تقاطع شمس آبادی- طالقانی و چهارراه تختی جلوگیری می شود.

سرهنگ محمدی گفت: همچنین تردد در مسیرهای خیابان استانداری- پاسداران ، استانداری- هشت بهشت ، استانداری- بهشتی‌نژاد و استانداری- خراسانی به سمت پاسداران نیز ممنوع است و در تقاطع کمال اسماعیل- پاسداران از ساعت 8 تا پایان مراسم محدودیت‌ ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشابه این محدودیت ترافیکی به صورت مقطعی در مسیر تعیین شده برای راهپیمایی در تمامی شهرستان های استان اعمال می شود که از رانندگان گرامی می خواهیم همانند همیشه با ماموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و از مسیر های جایگزین برای تردد خود استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.