سرویس: اجتماعی 14:24 - شنبه 18 آبان 1398

کلاهبرداری از رانندگان خودروهای سنگین

سرپرست پلیس آگاهی استان گفت: فردی با شناسایی رانندگان خودروهای سنگین با آنها تماس و با اعلام جعلی بار از آنها کلاهبرداری می کرد .

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ کارآگاه “حسین ترکیان” اظهار داشت: شکایاتی مبنی بر اینکه فردی با رانندگان خودروهای سنگین تماس و پس از اعلام بار و محل بارگیری از آنها کلاهبرداری می کرد به پلیس آگاهی اصفهان اعلام شد.

وی افزود: این فرد پس از دست یابی به شماره تماس رانندگان یا باربری ها تقاضای انتقال محموله به شهرستان ها یا دیگر استان های کشور را می کرده است .

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از اینکه راننده عازم محل بارگیری می شد با عدم حضور فرد سفارش دهنده روبر می شد که با او تماس می گرفت و علت را جویا می شد.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: فرد کلاهبردار اظهار می داشت خودروی او در مسیر دچار نقص فنی شده و نیاز مبرم به پول جهت تعمیر دارد و تقاضای واریز وجه از راننده می کرده است.

سرپرست پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار به راننده می گفته پول واریزی را در زمان تسویه حساب به کرایه اضافه می کند و پرداخت می شود بیان داشت: با این ترفند مبالغی را از رانندگان خودروهای سنگین به صورت کارت به کارت دریافت و دیگر پاسخگوی تلفن اش نبوده است.

سرهنگ کارآگاه ترکیان اظهار داشت: کلاهبرداران از شیوه وسبک های گوناگونی برای فریب مردم استفاده می کنند که امید است شهروندان هوشیاری لازم را داشته باشند و در صورت مواجه شدن با اینگونه موارد حتما با پلیس تماس و از پرداخت وجه نقد یا کارت به کارت کردن اکیدا خودداری کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.