سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:36 - شنبه 11 آبان 1398

جهانگیری باید طبق دستور رئیس جمهور جلسات ستاد احیای زاینده رود را تشکیل دهد

حاجی دلیگانی گفت: آقای روحانی دستوری دادند اما پیگیری نکردند که آیا دستورشان اجرا شده یا نه، آقای جهانگیری طبق دستور رئیس‌جمهور باید به‌عنوان رئیس ستاد احیای زاینده رود جلسات این ستاد را برگزار کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در خصوص اجرایی نشدن قول رئیس‌جمهور در خصوص زاینده رود، اظهار کرد: قرار بود ستاد احیا تشکیل شود و زاینده رود را احیا کند اما در عمل هیچ فعالیتی در این زمینه نشده و این مشکلی بزرگی برای استان اصفهان است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: آقای روحانی دستوری دادند اما پیگیری نکردند که آیا دستورشان اجرا شده یا نه، آقای جهانگیری طبق دستور رئیس‌جمهور باید به‌عنوان رئیس ستاد احیای زاینده رود جلسات این ستاد را برگزار کند.

وی افزود: جلسات در سطحی پایین‌تر از معاون رئیس‌جمهور جوابگو نیست و مشکلی را حل نمی‌کند، چرا که وزارت نیرو نمی‌تواند به‌تنهایی این مشکل زاینده رود را حل کنند.

حاجی دلیگانی با توضیح اینکه زاینده رود همچنان مطالبه اصلی نمایندگان استان اصفهان است، بیان کرد: نمایندگان اصفهان در خصوص برپا شدن ستاد احیای زاینده رود پیگیر هستند اما تا کنون جواب قانع‌کننده و مثبتی دریافت نکردند.

 ۱۹ نفر از نمایندگان استان اصفهان آذرماه سال گذشته به دلیل حذف بودجه آب‌رسانی این استان در بودجه سال 98 کل کشور دست جمعی استعفا دادند و در جلسات کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس شرکت نکردند که پس از مدتی رئیس‌جمهور دستور به تشکیل ستاد احیای زاینده رود داد و معاون اول خود را به ریاست این ستاد مصوب کرد؛ طبق گلایه‌ها نمایندگان اصفهان این جلسه تاکنون مثمر ثمر نبود.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.