سرویس: اجتماعی » حوادث 09:58 - یکشنبه 05 آبان 1398

پدر آرمان غیاثی:

بیمه هزینه درمان آرمان را تقبل نکرد! /پیگیر پرونده پسرم از تهران هستم

پدر آرمان غیاثی، پسر هشت ساله‌ای که ۲۹ شهریورماه در مسابقات سنگ‌نوردی اصفهان از ارتفاع هشت متری سقوط کرده بود، گفت: باوجودی که آرمان تحت پوشش بیمه ورزشی و بیمه تأمین اجتماعی است، اما گفته‌اند، چون شکایت کرده‌ایم، بیمه شامل حال پسرم نمی‌شود و تا امروز تمام هزینه‌های درمان را شخصی پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش اصفهان شرق؛ وی با بیان اینکه مشکلات کنونی آرمان راه رفتن، حافظه کوتاه‌مدت و تکلم است، اظهار کرد: پزشک آرمان با دستور ترخیص، برای تکلم او، گفتاردرمانی و برای راه رفتن پسرم دستور کاردرمانی داده است.

پدر آرمان غیاثی گفت: باوجودی که آرمان تحت پوشش بیمه ورزشی و بیمه تأمین اجتماعی است، اما گفته‌اند، چون شکایت کرده‌ایم، بیمه شامل حال پسرم نمی‌شود و تا امروز تمام هزینه‌های درمان را شخصی پرداخت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه «ما نیاز مالی نداریم»، افزود: مسئولان به دنبال این هستند که با کمک مالی به ما و جوسازی بگویند که ما هزینه‌های آرمان را تقبل کرده‌ایم و اصلاً موضوع را از جریان اصلی خارج کنند، در حالی‌که اگر مسئولان وظایف خود را درست انجام داده بودند، اکنون نیاز به حمایت مالی نبود.

غیاثی تصریح کرد: مسئولان باید وظایف خود را انجام می‌دادند، اما انجام ندادند و بدتر از همه از برگزاری چنین مسابقه‌ای اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.

وی گفت: مدیرکل تربیت‌بدنی و رئیس هیئت، با اظهار بی‌اطلاعی، اصول اصلی مدیریت را زیر سؤال برده‌اند و از نظر ما مسئولان ورزشی اصفهان، صلاحیت تصمیم‌گیری و برخورد با این قضیه را ندارند، بنابراین از وزارتخانه و تهران مستقیم پیگیر پرونده هستیم.

پدر آرمان غیاثی تأکید کرد: برای آرمان این اتفاق پیش آمد و امروز دیگر تنها بحث پیگیری‌های «آرمان پسرم» نیست و نباید این مشکل، برای خانواده دیگری رخ دهد.

انتهای پیام/ایسنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.