سرویس: غیر تولیدی 11:22 - چهارشنبه 08 آبان 1398

مسابقه «رفاقت با فهمیده‌ها» در مدارس استان اصفهان برگزار می‌شود

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در ایام شهادت شهید محمد حسین فهمیده مسابقه «رفاقت با فهمیده‌ها» در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجتالاسلام حسن بابایی با اشاره به برنامه‌های ویژه مناسبتی در پایان ماه صفر اظهار داشت: برنامه شاخص اکثر هیئت‌ها حضور در حرم امام رضا(ع) است و حدود 100 هیئت از اصفهان در مشهد حضور و برنامه عزاداری را شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و معرف شناختی در قالب گفتمان دینی تصریح کرد: در ابتدای سال با شعار گام دوم انقلاب برنامه «گفتمان دینی» را در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها برگزار کردیم و درحال حاضر سبک زندگی حسینی در ایام محرم و صفر اجرا و در این این ایام شهادت و روز شهادت امام رضا(ع) نیز به سبک زندگی این بزرگواران پرداخته می‌شود.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: در 8 آبان ماه که مصادف با روز پدافند غیر عامل است با این عنوان و بر اساس قرآن و نهضت عاشورا برنامه‌هایی ترتیب داده شده و مبلغان نیز با استفاده از مفاهیم نهضت عاشورا و سیستم دفاعی امام حسین (ع) در کربلا به تشریح و تبلیغ می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در  ایام شهادت شهید محمد حسین فهمیده مسابقه «رفاقت با فهمیده‌ها» با حدود 40 سوال از زندگی حضرت قاسم(ع) و شهید بهنام محمدی، شهید فهمیده و محسن حججی طراحی و در مدارس توزیع می‌شود.

حجت الاسلام بابایی به دیگر برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: در کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه که به عنوان روشن‌گری و بصیرت افزایی مطرح می‌شود و با موضوع استکبار ستیزی در مدارس با شعار «چرا مرگ بر آمریکا» حدود 20 مورد از جنایت‌های آمریکا را در قالب پوستر طراحی و به صورت نمایشگاهی معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.