سرویس: اجتماعی 13:45 - دوشنبه 06 آبان 1398

تداوم بارش‌های رگباری در استان اصفهان

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز وضعیت جوی اصفهان به صورت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و بارش‌های موقت و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ فاطمه زهرا سیدان با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان طی امروز است، اظهار کرد: بر این اساس وضعیت جوی به صورت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و بارش‌های موقت و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در ادامه افزود: در مناطق شمال غربی، شمال و شمال شرقی استان، تا اواخر وقت امروز شرایط برای بارش‌های رگباری، گاهی همراه با رعد و برق مهیا است.

اردستان رکورددار بارش‌های شب گذشته

وی با اشاره به بارش‌های 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز، اعلام کرد: اردستان با 22.5 میلی‌متر بیشترین بارش را به خود اختصاص داد و پس از آن میمه با 12.1، نطنز با 8.7، بادرود با 6، برزوک با 5.5، سمیرم با 5، کاشان با 3.4، خوروبیابانک با 1.8، آران و بیدگل با 1.5، نایین با 1.3 و چوپانان با 1.2 میلی‌متر ثبت شدند و در بقیه مناطق کمتر از یک میلی‌متر بارش بوده است.

سیدان با اشاره به اینکه طی 24 ساعت آینده، بیشینه دمای هوا در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، متذکر شد: دمای هوای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعات به 20 درجه سانتی‌گراد و فردا در سردترین ساعات به 8 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: و طی 24 ساعت آینده، گرم‌ترین نقطه استان، مبارکه با 26 درجه سانتی‌گراد و سردترین نقاط استان، چادگان و سمیرم با 2 درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.