سرویس: اخبار شهرستان 15:52 - سه شنبه 07 آبان 1398

فرماندار شهرستان اصفهان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس، برگ زرین دیگری در کارنامه ملت ایران است

فرماندار شهرستان اصفهان گفت: یک انسان خداگونه و عزتمند بایستی در انتخاب اصلح بداند که چه کسی را انتخاب کند که در صندلی مجلس بتواند تصمیم گیری عزتمندانه داشته باشد.

به گزارش اصفهان شرق، فرماندار اصفهان امروز در پانزدهمین همایش بزرگ رضویون شهر هرند با اشاره به اینکه بعد از انقلاب و سرنگونی رژیم شاهنشاهی، عزت و استقلال ایران را در بین ملت های دنیا شاهد هستیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی عزت و آرامش و آسایش را برای ما به ارمغان آورد و این عزتمندی ایران، در بین همه ملت های جهان بیش از گذشته جلوه گر است.

حسین سیستانی افزود: بعد از انقلاب به طور متوسط هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است و این بدان معنا است که این نظام با اعتقاد راسخ به جمهوریت و با تکیه بر مبانی اسلام، به آرا و حضور مردم و اینکه مردم در تعیین سرنوشت خودشان آزادی داشته باشند، اعتقاد راسخ دارد.

وی تاکید کرد: امروز به برکت خون شهدا و شجاعت همه افرادی که در قالب دفاع از امنیت جان می دهند، استقلال و عزت داریم و در مقابل آمریکا ایستاده ایم و و با تاسی از شعار «هیات من الذله امام حسین(ع)»، مفهموم عزت را درک کرده و در مقابل همه خواسته هایی که آمریکا از ما می خواهد، نه گفته ایم با اقتدار ایستاده ام.

فرماندار شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه سختی ها پایدار نیست، تصریح کرد: سختی ها پایدار نیست و در سایه همت والای مردم که همیشه در مناسبت ها، در جنگ و در همه شرایط ایستادگی کردند، برای حفظ عزت ملت ایران، تلاش می کنیم.

وی ضمن تشکر از مردم و حضور باشکوه آنها در هیئت های مذهبی و مناسبت های محرم و صفر، گفت: نظیر این همایش که با حضور باشکوه مردم مومن شرق اصفهان برگزار شده است، نمادی از دین باوری، اعتقاد و خدایی بودن مردم است و لذا این حضور ثابت کرده است که مردم علی رغم همه مشکلات و نبود آب، باز هم در همه صحنه ها هستند.

سیستانی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، با تاکید به حضور حداکثری مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: یک انسان خداگونه و عزتمند بایستی در مقام انتخاب اصلح بداند که چه کسی را انتخاب کند که در صندلی مجلس بتواند تصمیم گیری عزتمندانه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.