سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 12:45 - پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393

رییس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان در مراسم تجلیل از کارگران شرکت قارچ یکتای سپاهان

شرکت قارچ یکتا نقش موثری در اشتغال منطقه جرقویه سفلی ایفا می کند

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان گفت: اشتغال 300 نفر از جوانان منطقه جرقویه سفلی یکی از موارد مهم اشتغال زایی در شرکت قارچ یکتا می باشد.

به گزارش اصفهان شرق: مراسم گرامی داشت کار و کارگر به همت شرکت قارچ یکتای سپاهان، در سالن اجتماعات شهرداری شهر محمد آباد جرقویه سفلی برگزار شد.

در این مراسم 700 نفر از کارگران به همراه خانواده و همچنین مسئولین محلی و استانی حضور به هم رساندند.

باقری رییس اداره کار و تعاون و امور اجتماعی شهرستان اصفهان در این مراسم به نقش شرکت قارچ اشاره و گفت: نقش اشتغال زایی شرکت در منطقه مهم می باشد که توانسته است به طور مستقیم 300 نفر را وارد مسیر شغل و کار کند.

در ادامه پیراسته فر کارشناس بهداشت شماره 2 اصفهان در رابطه با ارزش قضایی قارچ و اصول تغذیه سالم در طول زندگی سخنانی بیان کرد.

شفیع زاده روابط عمومی شرکت قارچ طی گفتگویی کوتاه، به نقش اشتغال آفرینی شرکت قارچ یکتا در شرایط خشکسالی اشاره و اظهار داشت: در منطقه کویری جرقویه با وجود خشکسالی و آثار سوء آن بر اشتغال، شرکت قارچ توانسته است رشد بسیاری را در مشاغل خانگی داشته باشد. در این رابطه با تلاش اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم را به ارمغان آورده است.

وی تجلیل از کارگران نمونه را از اهداف مهم برگزاری این مراسم نامید و گفت: امیدواریم از طریق این مراسم بتوانیم گوشه ای از زحمات این قشر زحمت کش را پاس بداریم و در این جهت از هیئت مدیره شرکت بابت تلاشهای روز افزون در ارتقاء تولید و کار تشکر شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.