سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 15:18 - پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393

تاکید استاندار اصفها‌ن بر برگزاری جلسات ‌خارج از وقت اداری‌

استاندار اصفهان گفت: تشکیل جلسات در خارج از وقت اداری اهمیت دارد و لازم است حتی الا مکان کل ساعت کار اداری به رفع و رجوع مسائل مردم و فعالیت‌های اساسی‌تر و مفیدتر پرداخته شود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، ‌ رسول زرگرپور در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با موضوع اخلاق اداری اظهار کرد: صرفه جویی در مصرف و کاهش هزینه‌ها باید در برنامه مدیران استان قرار گیرد.

استاندار اصفهان به صرفه جویی ادارات در مصرف آب، برق، گاز و تلفن تأکید کرد و افزود: باید تلاش نماییم این هزینه‌ها در ادارات 25 درصد کاهش یابد.

وی با اشاره به مسئله کمبود آب در استان، خواستار جایگزینی سیستم‌های کاهنده آب شد و خاطر نشان کرد: مدیریت مصرف آب در بهبود شرایط موجود تأثیرگذار است.

زرگرپور تشکیل جلسات در خارج از وقت اداری را دارای اهمیت دانست و افزود: تشکیل جلسات بایستی هدفمند، برنامه محور و با موضوعات از قبل مشخص شده و دارای دستور کار باشند.

وی اظهار کرد: لازم است حتی‌الامکان کل ساعت کار اداری به رفع و رجوع مسائل مردم و فعالیت‌های اساسی‌تر و مفیدتر ‌پرداخته شود.

مدیر ارشد استان حضور شخص مدیر در جلسات تصمیم ساز را بر نتیجه بخش بودن آن مؤثر دانست و افزود: لازم است در صورت شرکت معاون و یا کارشناس در جلسات، شخص شرکت کننده فردی ثابت و با اختیارات و اطلاعات لازم باشد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: چنانچه حجاب و عفاف در ادارات و سازمان‌ها به نحو مطلوب‌تر رعایت شود، کنترل لازم در فضای عمومی جامعه بهتر میسر می‌شود.

وی با اشاره به چادر به عنوان حجاب برتر تأکید کرد: استفاده از چادر در مراکز اداری برای خانم‌های شاغل یک ضرورت است و مراجعین نیز بایستی با حجاب کامل و مورد پذیرش عرف جامعه و شرع مقدس در ادارات حاضر شوند.

زرگرپور با تأکید بر اینکه در ادارات باید نمازخانه‌ها بهترین مکان اداره باشد، ابراز تأسف نمود که برخی نمازخانه‌ها در شأن یک حکومت اسلامی نیست و باید بهترین مکان هر اداره به نمازخانه‌ها اختصاص یابد.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: طنین انداز شدن صدای ملکوتی اذان در ادارات، یکی از نشانه‌های حکومت اسلامی است و حضور مدیران در صف اول نماز در ترویج این فرهنگ حائز اهمیت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.