سرویس: اخبار شهرستان 13:02 - یکشنبه 05 آبان 1398

همه چیز در رابطه با حضور نماینده مجلس اصفهان در شهر ورزنه؛

وضعیت نابسامان جاده ورزنه به نایین در مسیر پیگیری حجت الاسلام سالک قرار گرفت

حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان، از وضعیت نابسامان جاده ورزنه به نایین و تماس تلفنی جهت پیگیری روکش آسفالت این جاده با مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، بازدید حضرت حجت الاسلام سالک نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی وهیئت همراه از وضعیت نابسامان جاده ورزنه به نایین و تماس تلفنی جهت پیگیری روکش آسفالت این جاده با مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان

تجدید میثاق باشهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس

باحضور حضرت حجت الاسلام سالک نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی وهیئت همراه

تجدید میثاق باشهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس

باحضور حضرت حجت الاسلام سالک نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی وهیئت همراه

صبح امروز حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی وهیئت همراه با حاج اصغر رمضانی جانباز شیمیایی 40 درصد در شهر ورزنه دیدار وگفتگو کرد.

حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در این دیدارخاطرنشان کرد: امروز باید ضمن پایبندی به آرمان‌های انقلاب، تلاش مضاعفی برای زنده نگه‌داشتن امید در دل مردم انجام دهیم و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به سمت آینده‌ای روشن حرکت کنیم.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به صبر و پایمردی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان را الگوی شایسته ایثار و مقاومت عنوان کرد و گفت: صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر آن‌ها موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

وی عزت جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران دانست و اظهار داشت: اگر امروز ایران اسلامی در جهان سربلند و سرافراز است به برکت جان‌فشانی و ایثار شهدا و جانبازان است که جانانه از ارزش‌های اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

حجت الاسلام سالک برای جانباز گرامی دعای خیر و عاقبت‌به‌خیری و صبر و شکیبایی را از خدای منان خواستار شد و گفت: ایثار شما جانبازان آن‌قدر عظیم و والا بوده است که خداوند قرب الهی‌اش را در جان‌هایتان نهاده است.

شهر ورزنه وبخش بن رود بیش از230جانباز،11آزاده و188شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

لازم به ذکر اصغر رمضانی درسال 1360 درسن 12سالگی برای دفاع از این مرزوبوم به جبهه اعزام ودر عملیات های متعدد شرکت نموده ودر سن 17 سالگی در سال 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه بعد از حمله شیمیایی دشمن به فیض جانبازی نائل گردید وهم اکنون بعد از گذشت 33سال درد ورنج وصبر واستقامت دوران جانبازی خود را سپری مینماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.