سرویس: غیر تولیدی 18:05 - جمعه 03 آبان 1398

اعزام ۵ هزار هیئت مذهبی استان اصفهان به مشهد مقدس

مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ هیئت مذهبی استان اصفهان برای عزاداری در حرم حضرت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام حسن بابایی مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: در کنار برنامه‌های عزاداری بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ هیئت مذهبی استان، بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی اصفهان نیز برای عزاداری در حرم حضرت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و در روز شهادت امام هشتم به صورت جمعی در حرم آن حضرت به عزاداری می‌پردازند.

او افزود: هر هیئت نسبت به جمعیت خود به اعزام عزاداران می‌پردازد و می‌توان گفت بیش از ۵ هزار عزادار اصفهانی برای ایام شهادت حضرت امام رضا (ع) راهی مشهد مقدس خواهند شد.

مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: برنامه شاخصی که در روز ۲۸ صفر در سطح استان انجام می‌شود، مراسم «زیارت حضرت رسول (ص) از راه دور» است که این برنامه امسال به میزبانی سپاه صاحب الزمان (عج) و ناحیه بسیج امام صادق (ع) در حسینیه شهدای بسیج اصفهان برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: در کنار این مراسم، هیئت‌های مذهبی استان نیز برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند، اما برنامه شاخص مذهبی در روز ۲۸ صفر همین برنامه ذکر شده است.

بابایی در پایان از موکب‌داران و خادمان ۱۱۶ موکب اصفهانی راهپیمایی عظیم اربعین و دستگاه‌های ناظر بر این قافله باشکوه، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.