سرویس: اجتماعی 17:15 - دوشنبه 29 مهر 1398

برخی از مزایای استفاده از بازاریابی پیامکی در کسب و کارها

یک روش آسان و ارزان برای تبلیغ، بازاریابی پیامکی است که همچنان یک بستر بازاریابی سودآور برای مشاغل صرف نظر از اندازه و سرمایه گذاری آنها است.

به گزارش اصفهان شرق، یک روش آسان و ارزان برای تبلیغ، بازاریابی پیامکی (که به عنوان بازاریابی پیامک یا پیامک انبوه نیز شناخته می شود) است که همچنان یک بستر بازاریابی سودآور برای مشاغل صرف نظر از اندازه و سرمایه گذاری آنها است؛ از مشاغل کوچک گرفته تا زنجیره های خرده فروشی غول پیکر. بازاریابی پیام کوتاه منجر به فروش و درآمد، جذب مشتریان فعلی ، کمک به جذب افراد جدید می شود. در وب سایت گجت نیوز به مزایای استفاده از بازاریابی پیامکی پرداخته ایم.

1- تحویل پیام دقیق و دقیق.

متن پیام میبایست دقیق، نکته ای و خلاقانه باشد. به کارگیری اصطلاحات طولانی ضروری نیست و در بیشتر موارد ممکن است کسل کننده به نظر برسد و گیرنده پیام تبلیغاتی را نادیده بگیرد. پیام تبلیغاتی می بایست واضح و صریح باشد.

2-یک راه مقرون به صرفه برای تبلیغ برند شما

از آنجا که بازاریابی پیامکی مبتنی بر مشتریان هدف است، تضمین می کند که شما در حال برقراری ارتباط با مصرف کنندگان بالقوه هستید.این امر شما را قادر می سازد تا هزینه های تبلیغاتی مرتبط با بازاریابی انبوه را به یک جمعیت عمومی کاهش دهید و هدفمندتر تبلیغات کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار ارزان تر از سایر روشهای سنتی بازاریابی مانند بیلیورد و یا تبلیغات تلویزیونی است.

3- حالت ارتباط مستقیم و قابل اعتماد.

ارسال پیشنهادات تبلیغاتی و تخفیف از طریق ایمیل خطر قرار گرفتن در هرزنامه و در نتیجه عدم خواندن را در پی دارد. پیام ارسانی متنی، یک بستر ارتباطی نسبتاً مستقیم و قابل اعتماد را به مخاطبان هدف شما ارائه می دهد و بنابراین این اطمینان می دهد که تلاشهای بازاریابی شما کاملاً در حاشیه قرار نمی گیرند.

4- بهبود روابط مشتری.

بازاریابی پیام کوتاه به شما یک رویکرد شخصی تر در رابطه با ارتباط شما با مشتریان را می دهد. این ویژگی که می توانید متناسب با نیازهای یک هدف خاص ، پیام کوتاه بسازید، به راحتی مشتریان فعلی را وفادار می سازد و همچنین مشتریان جدیدی را جذب می کند.

5-افزایش ترافیک و فروش

هر وقت پیام متنی را به صورت پیشنهادات ویژه ، تبلیغات یا حتی تخفیف ارسال می کنید ، مشتریان ممکن است که این پیشنهادات را به خانواده ها و دوستانشان ارسال کنند. با انجام این کار مخاطب هدف شما افزایش می یابد و به همین ترتیب باعث ترافیک و فروش می شود.

6- آگاه سازی مشتریان

بازاریابی پیامکی اطلاعات مربوط به محصول را به شیوه ای مطمئن و سریع به مشتریان ارائه می دهد ، بنابراین آنها را درگیر محصولات جدید و لذت بردن از اطلاعات به روز در کسب و کار خود می کنید. این امر نه تنها از طریق تبلیغ برند شما برای تجارت شما مفید است، بلکه مشتری شما را نیز در معرض آگاهی قرار می دهد. مشتری آگاه احساس قدرت می کند و به احتمال زیاد به مشتری وفادار تبدیل می شود.

7- تحویل سریع به مخاطبان هدف خود.

پیام های متنی در عرض چند ثانیه ارسال و دریافت می شوند و یک فرد معمولی احتمال دارد بعد از دریافت آن ، یک پیام متنی را در یک فاصله زمانی بسیار کوتاه بررسی کند. تقریباً تمام کاربران موبایل همیشه گوشی خود را همراه  دارد و از تماس های دریافتی متن های ارسالی به سرعت آگاه می شوند، بنابراین  استفاده از پیام کوتاه و ارسال پیامک انبوه یک روش تبلیغاتی بسیار سریع و مستقیم می باشد.

8- اطلاع رسانی فوری.

پیام کوتاه پیشنهادات محصول شما را ، چه شامل تخفیف و چه تبلیغاتی دیگر ، با سرعت بالایی در اختیار مشتریان احتمالی شما قرار می دهد. ویژگی اطلاع رسانی فوری که توسط دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، فرایند ارتباط را تسهیل می کند.

پنل اس ام اس وب وان

پنل اس ام اس وب وان با بهره مندی از بانک شماره موبایل قدرتمند و امکان تفکیک شماره ها بر حسب سن و جنس و صنف شغلی ، استان و …را در غالب پنل سازمانی، پنل تبلیغاتی، پنل به شما ارائه می دهد.

 

ویژگی های پنل اس ام اس وب وان:

  • خرید و ثبت‌نام آنلاین

 

 

  • 7 روز ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط بعد از ثبت نام

 

  • کمترین تعرفه ارسال پیامک

 

  • وارد کردن شمـاره‌های مخاطبین بصورت دستی یا با فایل اکسل

 

  • امکان وارد کردن شماره به صورت دستی و گروهی، ارسال زماندار،قرعه کشی،پیامک مناسبت،مسابقه،نظر سنجی

 

  • امکان ارسال به شماره هایی که تبلیغاتشان را مسدود کرده اند (عبور از بلاک لیست)

 

منبع: https://gadgetnews.net

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.