سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 13:23 - یکشنبه 28 مهر 1398

قیمت تور لبنان؛

جاذبه های گردشگری بیروت و اودسا

در خصوص قیمت تور لبنان باید توجه داشته باشید که این هزینه به موارد متعددی بستگی دارد

به گزارش اصفهان شرق،

قیمت تور لبنان

در خصوص قیمت تور لبنان باید توجه داشته باشید که این هزینه به موارد متعددی بستگی دارد به طوری که اگر شما بخواهید بهترین فصل گردشگری لبنان یعنی پاییز و بهار را انتخاب کنید طبیعت قیمت تور لبنان نسبت به زمستان و تابستان بیشتر بوده و از طرفی هزینه اقامت و خورد و خوراک در این کشور نیز افزایش پیدا می کند. به طوری که می ‌توان گفت ماه‌ های آگوست و جولای شلوغ ترین ماه های گردشگری لبنان بوده که قیمت بلیط هواپیما و هتل ها نیز در این ماه ها به حداکثر خود می رسد. ارزان ترین ماه گردشگری لبنان، نوامبر است که جمعیت کمی از گردشگران در کشور لبنان حضور دارند. از طرفی باید توجه داشته باشید نوع بلیط رزرو شده از دیگر مواردی است که می‌تواند در این قیمت تاثیرگذار باشد. هتل مورد نظر شما از دیگر مواردی است که در این قیمت تاثیر دارد به طوری که اگر بخواهید در بهترین هتل های شهر بیروت پایتخت لبنان اقامت داشته باشید طبیعتاً باید هزینه بیشتری بپردازید. اما اگر بخواهید سفری به صرفه به لبنان داشته باشید می توانید در هاستل ها و آپارتمان های مناسب و ارزان قیمت این شهر اقدام به رزرو اتاق کنید.

تور لبنان

کشور لبنان که در قسمت غربی قاره آسیا قرار دارد، در همسایگی کشور های سوریه و اسرائیل بوده و در کنار دریای مدیترانه واقع شده است. این کشور در دنیا به عنوان یک جمهوری شناخته شده و به دلیل پایتخت زیبایش یعنی شهر بیروت در بین گردشگران و توریست ها محبوبیت زیادی دارد. به طوری که در گذشته این شهر زیبا پاریس خاورمیانه گفته می شده اما با وجود جنگ های زیادی که در بیروت شکل گرفت, بسیاری از اماکن شهر تخریب شد و صدمات بیشماری در بیروت وارد شده است. اما امروزه پس از بازسازی های انجام شده در شهر بیروت، این شهر عروس خاورمیانه نام گرفته است. لازم است بدانید این کشور انواع مختلفی از جاذبه‌ های گردشگری داشته به طوری که از طبیعت بی نظیر و موزه‌ های تاریخی گرفته تا سواحل بکر و جذاب همه و همه برای گردشگران با سلایق متفاوت، جذاب است.

رزرو تور لبنان

با وجود آنچه در خصوص جاذبه های گردشگری کشور لبنان و شهر زیبای بیروت بیان شد اگر شما هم قصد رزرو تور لبنان و سفر به این کشور را دارید باید توجه داشته باشید که می توانید از سایت همیشه سفر این تور را رزرو کرده و از خدمات ویژه آن استفاده کنید. به طوری که در تور گردشگری این سایت شما می توانید از ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان و بسیاری از موارد دیگر استفاده نمایید.

جاذبه های گردشگری اودسا

همیشه سفر در این بخش قصد دارد برخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر اودسا را به شما معرفی کند تا با خرید تور اودسا حتما از این جاذبه های بسیار زیبا نیز دیدن کنید. یکی از جاذبه های گردشگری تاریخی این شهر که می توانید در تور اودسا از آن دیدن کنید کاخ ورونتسوف است که در سال 1830 ساخته شده است، این کاخ دارای ارتفاع زیادی است و معمولا توریست هایی که به این شهر سفر می کنند حتما از آن دیدن می کنند، کلیسای تاتیانای مقدس یکی دیگر از این جاذبه های گردشگری است که این جاذبه نیز یک جاذبه تاریخی در این شهر به شمار می آید و جزو محبوب ترین مکان ها در نزد توریست هایی است که به این شهر سفر می کنند، از جمله دیگر جاذبه های این شهر نیز می توان به موزه باستان شناسی این شهر و سواحل اودسا اشاره کرد که همیشه سفر به شما توصیه می کند حتما از آن ها دیدن کنید.

خرید تور اودسا

کشور اوکراین یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب در نزد ایرانیان است، شهر اودسا یکی از زیباترین شهرهای این کشور است که همیشه سفر به شما پیشنهاد می کند در صورتی که علاقه مند به محیط های ساحلی و بندری هستید حتما این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. این شهر دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیار زیبایی است و در صورتی که به عکاسی علاقه مند باشید می توانید از مناظر فوق العاده زیبای این شهر نیز عکس های زیبایی بگیرید. این شهر جزو شهرهای بزرگ کشور اوکراین به شمار می آید و به همین دلیل نیز دارای امکانات بسیار خوبی است و شما می توانید اقامتی راحت را در این شهر داشته باشید، برای ثبت نام در تور اودسا و خرید تور اودسا به شما پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت از وب سایت همیشه سفر دیدن کنید.

قوانین موجود برای رزرو و خرید بلیت

کلیه فرآیندهای مربوط به رزرو و خرید بلیت در این سایت، تابع قوانین مربوط به تجارت الکترونیک می باشد و به محض مشاهده هرگونه تخلف، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد. از این رو قبل از خرید بلیت از مشتریان تعهد گرفته می شود تا کلیه قوانین و مقررات مربوط به خرید بلیت را مطالعه نموده و از آنها آگاهی کامل داشته باشند.

یکی از قوانین مربوط به خرید بلیت در این سایت، وارد کردن نام مسافر با حروف انگلیسی می باشد و اگر مشتری بعد از ثبت نهایی بلیت متوجه شود که اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده است، سایت همیشه سفر هیچ مسئولیتی در رابطه با آن، برعهده نمی گیرد و برای اصلاح کردن اطلاعات مشتری ناچار به باطل کردن بلیت و خرید بلیت جدید می باشد.

بلیت های خریداری شده تنها به مسافرانی تعلق دارد که اطلاعات کامل آنها در آن درج شده است و به هیچ عنوان امکان انتقال آن به دیگری وجود ندارد و در صورت مشاهده چنین موردی، کارکنان حاضر در کانتر پرواز ار پذیرش مسافر خودداری خواهند نمود.

لازم به ذکر است که طبق قوانین این شرکت، قیمت بلیت های خریداری شده برای مسافران نوزاد، کودک و بزرگسال با یکدیگر تفاوت دارد ولی در بلیت های چارتری (دربستی) قیمت تمام بلیت ها با هم برابر می باشد.

در صورتی که مسافران هرگونه تغییری در زمان پرواز ایجاد نمایند و یا آن را باطل نمایند، با توجه به قوانین هواپیمایی کشور مشمول جریمه قرار خواهند گرفت و بعد از کسر مبلغ جریمه بقیه پول به صورت آنلاین به حساب مشتری واریز خواهد شد که زمان بازگشت باقی مانده پول بر اساس قوانین بین بانکی یعنی بین 24 تا 72 ساعت بعد می باشد. البته در پروازهای چارتری امکان استرداد وجه بلیت های باطل شده توسط مشتری به هیچ عنوان وجود ندارد.

قوانین مربوط به پرداخت پول

در صورت بروز هرگونه اختلال در روند پرداخت وجه بلیت، شرکت همیشه سفر هیچ گونه وظیفه ای برای حل مشکل ندارد و در واقع بانک های طرف قرارداد مسئول برطرف کردن مشکلات احتمالی می باشند و در صورت کسر هزینه از حساب مشتری، مبلغ مورد نظر با توجه به قوانین بانکی و طبق زمان آن، به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد. همانطور که گفته شد، این شرکت برای برطرف کردن چنین مشکلی هیچ مسئولیتی ندارد و تنها می تواند در روند تسهیل آن تلاش نماید.

در صورت رزرو بلیت و یا هتل در این سایت، سایت همیشه سفر تنها مسئول ثبت آن و جلوگیری از فروش بلیت های رزرو شده به مشتریان بعدی می باشد و در قبال نوع خدمات ارائه شده در ایرلاین و یا هتل هیچ مسئولیتی ندارد. بنابراین قبل از خرید کاملا در مورد این موارد اطلاعات لازم را کسب نمایید.

برگرفته از وب سایت شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتیhttps://hamishehsafar.com/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.