سرویس: غیر تولیدی 11:11 - سه شنبه 30 مهر 1398

خط و نشان رئیس پلیس تهران برای عرضه کنندگان لباس پاره

سردار رحیمی درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس‌ های نامتعارف توضیحاتی داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف در بازار، گفت: اقداماتی که نیروی انتظامی انجام می دهد، موضوعی همه جانبه است.

سردار رحیمی افزود: همانطور که با فروشندگان موادمخدر، معتادان متجاهر، مفسدان اقتصادی، سارقان و جرایم جنایی برخورد می‌کنیم؛ با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لباس‌ های نامتعارف در سطح پایتخت نیز در حال برخورد هستیم.

وی گفت: با توجه به آنچه که درخصوص انجام ماموریت و وظیفه در چارچوب امنیت اخلاقی بر دوش ما گذاشته شده است، در حال ایفای وظیفه هستیم و در این راه نیز اقدامات قابل توجهی اجرا شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: برنامه پلیس در بخش برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان لباس‌ های نامتعارف جزء اولویت‌ها است و حتما این اتفاق خواهد افتاد و کسانی هم که به بد حجابی تجاهر می‌کنند نیز مورد هدف پلیس هستند.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: تمام دوزندگان، واحد‌های صنفی، خیاطی‌‎ها و تولیدی‌ها در رادار پلیس قرار دارند و به نوبت برای برخورد با متخلفان حوزه تولید پوشاک به خصوص تولید کنندگان لباس‌های نا متعارف خواهیم رفت.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.