سرویس: غیر تولیدی 13:13 - دوشنبه 29 مهر 1398

فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در سالروز شهادت شهید فهمیده اکران می‌شود

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان گفت: جشنواره کشوری فیلم عمار تمام توان را بر اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» قرار داده تا حضور موفق آن در سینما اثبات شود و این فیلم در تاریخ سالروز شهادت شهید فهمیده اکران خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مصطفی حدیدی اظهار داشت: با توجه به اینکه دهمین جشنواره فیلم عمار در دی ماه برگزار می‌شود هنوز جزئیات آن اعلام نشده است اما در حال حاضر سیستم جشنواره کشوری عمار تمام توان را بر اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» قرار داده تا حضور موفق آن در سینما اثبات شود.

وی افزود: اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به عنوان نخستین فیلم سینمایی تولید مدرسه سینمایی عمار در دستور کار قرار گرفته است و این فیلم امسال در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در ردیف پر مخاطب‌ترین فیلم‌ها از نگاه تماشاگران قرار گرفت و در آبان ماه سال جاری بر روی پرده سینما اکران خواهد شد.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان تصریح کرد: آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش‌آموزی و هر سازمانی که با نوجوانان در ارتباط است برای حمایت از این فیلم اعلام آمادگی کرده‌اند و تلاش شده که تبلیغ چهره به چهره برای این فیلم صورت گیرد و برای شهرستان‌هایی که سینما ندارند با راویان فیلم همکاری می‌شود.

وی یادآور شد: تجربه موفق فیلم مستند سینمایی «عابدان کهن» و استقبال خوبی که در کل کشور از آن شد، سبب شده که به دنبال آن مستند سینمایی «بانو» نیز نخستین اکران و رونمایی آن در اصفهان پایان این هفته انجام شود و این روند ساخت مستند فیلم‌های ارزشی ادامه یابد.

حدیدی با اشاره به اینکه عملیات ویژه اکران در 98/8/8 اتفاق می‌افتد، گفت: در 8 آبان ماه که مصادف با سالروز شهادت شهید فهمیده به عنوان الگوی نوجوانان است، تلاش شده که در سراسر کشور در این تاریخ  اکران این فیلم صورت گیرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.