سرویس: غیر تولیدی 12:21 - دوشنبه 29 مهر 1398

پوشش بیمه اجباری سلامت در استان اصفهان آغاز شد

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: پوشش بیمه اجباری سلامت با هدف تکمیل پوشش بیمه تمام افراد جامعه به ویژه دهک‌های پایین درآمدی آغاز شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین بانک در جمع خبرنگاران با اشاره به پوشش بیمه اجباری سلامت اظهار داشت: در راستای پوشش بیمه اجباری سلامت و با هدف تکمیل پوشش بیمه تمام افراد جامعه به مورد دهک‌های پایین درآمدی، طرح رایگان بیمه شدن همانند بیمه سلامت همگانی و روستاییانی که به‌صورت رایگان بیمه شده‌اند را در پیش داریم.

وی ادامه داد: در این راستا افراد 6 ماه فرصت دارند که به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و وضعیتشان از نظر پرداخت حق بیمه و بیمه شدن مشخص شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان پیرامون کسانی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار ندارد، تصریح کرد: کسانی که در کل تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار ندارند می‌توانند به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و برای افرادی که از نظر درآمدی جزو دهک‌های پایین قرار دارند تدابیری اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: اگر افراد جزو دهک‌های یک تا 3 باشند به صورت رایگان بیمه شده و وضعیت افرادی که از دهک‌ 4 به بعد قرار دارند بر اساس اطلاعاتی که وزارت رفاه از نظر وضعیت درآمدشان بر روی سامانه‌های پیش‌بینی شده قرار می‌دهد از نظر پرداخت حق بیمه و درصد مشارکت مشخص می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.