سرویس: غیر تولیدی 10:35 - دوشنبه 29 مهر 1398

برگزاری همزمان 3 نمایشگاه در اصفهان

نمایشگاه اصفهان طی چهار روز میزبان سه نمایشگاه همزمان خواهد بود تا فعالان حوزه در و پنجره، تجهیزات فروشگاهی و مبلمان و دکوراسیون اداری، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، «نخستین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون اداری، ماشین‌آلات، محصولات و ملزومات اداری»، «دومین نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای» و «چهارمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و صنایع وابسته»، سه نمایشگاهی هستند که طی روزهای 30 مهر تا سوم آبان به صورت همزمان در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهند شد.

نخستین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون اداری، ماشین‌آلات، محصولات و ملزومات اداری اصفهان با حضور 18 مشارکت‌کننده از استان‌های تهران و اصفهان و در فضایی به مساحت یک‌هزار و 200 مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود.

در این نمایشگاه انواع ماشین‌آلات و ملزومات اداری مانند مبلمان و صندلی‌های اداری، میزهای کاری و تحریر، اتوماسیون اداری و دکوراسیون داخلی اداری به نمایش درمی‌آید و برندهای معتبری همچون گروه تولیدی چوکا، پرشین پلاست، ایمن گستر، مدیران صنعت، پیام صنعت، پاوید، سهلان‌نما، مبتکران و صندوق نسوز کاوه حضور دارند.

در کنار این نمایشگاه، دومین نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برپا می‌شود که 900 مترمربع فضای نمایشگاهی وسعت خواهد داشت.

مشارکت‌کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی در این نمایشگاه حضور دارند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نمایندگی کالاها و برندها، فعالان دکوراسیون فروشگاهی، سیستم‌های حسابداری و انبارداری، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان نرم‌افزارهای فروشگاهی و دیگر خدمات و تجهیزات مرتبط با عنوان نمایشگاه، توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

از مهمترین برندهای حاضر در این نمایشگاه نیز می‌توان به صنایع عدل، صنایع برودتی و تجهیزات فروشگاهی بهشتی، سپاهان مشبک و اصفهان یخچال اشاره کرد.

چهارمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و صنایع وابسته هم نمایشگاه دیگری است که طی روزهای 30 مهر تا سوم آبان‌ماه 98 در اصفهان برپا می‌شود.

در این نمایشگاه 27 شرکت تولیدکننده در و پنجره و پروفیل‌های آلومینیومی، تولیدکنندگان  در و پنجره‌های UPVC، سازندگان ماشین‌آلات تولیدکننده در و پنجره و شرکت‌های تولیدکننده یراق‌آلات در و پنجره از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و مرکزی حضور خواهند داشت.

آکپا ایران کیش، آسمان پنجره، آرارات، پارس آلومینیوم، آلومینیوم حکمتی، آلومینیوم آلترال، پارسیان یراق، پارس آلومینیوم و اپل وین نیز به عنوان برندهای فعال صنعت در و پنجره در این نمایشگاه به عرضه توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.

علاقمندان به بازدید از این سه نمایشگاه همزمان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 روزهای 30 مهر تا سوم آبان به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.