سرویس: اخبار شهرستان 16:24 - چهارشنبه 24 مهر 1398

در اولین مجمع عمومی انتخابات انجمن و اولیای دبیرستان شهید منصوری حسن آباد مطرح شد؛

یکی از اهداف تشکیل شورای انجمن اولیا و مربیان افزایش مشارکت و اثر بخشی همگانی اولیاست

 انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان منطقه جرقویه علیا با حضور والدین دانش آموزان وکاندیدا های معرفی شده در سالن اجتماعات دبیرستان شهید منصوری و دبستان شهید قیصری برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ در این مراسم مشاور دبیرستان شهید منصوری بیان داشت: تربیت دانش آموزان توسط مربیان مدارس زمانی مفید واقع خواهد شد که ارتباط اولیاء دانش آموزان با مدارس منظم و مستمر باشد و عدم حضور و یا حضور کم رنگ اولیاء در کنار معلمان و مربیان توانمند هیچ گاه به تحقق اهداف تربیتی فرزندان نخواهد انجامید.

وی افزود: افزایش مشارکت و اثر بخشی همگانی اولیا در تعالی نظام تعلیم و تربیت یکی از اهداف کلان تشکیل شورای انجمن اولیا و مربیان در آموزش و پرورش است.

احسان محمدی در ادامه وظایف شورای انجمن اولیا و مربیان را تشریح نمود و بیان کرد:توسعه کلاس های آموزش خانواده، ساماندهی تخصص ها و مهارت های اولیا و ساماندهی کمک های داوطلبانه والدین از مهمترین وظایف شورای انجمن و اولیای مدارس است.

 محمدی در ادامه بیان کرد که خانواده به عنوان اصلی ترین واحد اجتماعی دارای کارکردهای مهم فرهنگی، اقتصادی، عاطفی و اعتقادی است. و با برنامه ریزی مطلوب در آموزش و پرورش، اولیا با مشارکت مستمر و موثر می توانند نقش اتاق فکر و نقش کلیدی را در تصمیم گیری های آموزشی و پرورشی، ایفا کنند..

سپس فرایند انتخابات روسای انجمن اولیا و مربیان بین داوطلبان عضویت در شورای انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه برگزار و اعضای اصلی و علی البدل از طریق رای گیری انتخاب شدند.

مجمع عمومی انتخابات انجمن و اولیای دبیرستان شهید منصوری حسن آباد

 

انتهای پیام/صادقی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.